TERUGGETROKKEN Voorstel - Angelier Automatic Frosted Silver

Top!

2 likes

Vind ik erg jammer. Alhoewel de Brunmontagne mijn stem heeft vind ik dit echt een prachtig horloge. Ik hoop dat het je hem volgend jaar weer mee laat doen. Dan met een saffier glaasje, moet raar lopen wil je dan mijn stem niet krijgen. Bedankt voor de genomen moeite!

4 likes

Wat een krachtige keuze! Je kiest voor jezelf en jouw gezondheid. Dat kan wat mij betreft alleen maar gerespecteerd worden. :sunglasses::+1:t3:

2 likes

Begrijpelijk. Zou ook mijn ding niet zijn. Respect dat je het voorstel in gang geschoten hebt, evenveel respect dat je voor jezelf een lijn trekt en effectief de stap terugzet eens die overschreden wordt. Ik houd je website wel in het oog. :vulcan_salute:

1 like

Erg jammer maar helaas zijn er altijd mensen die het nodig vinden om 'er vanalles van te vinden ’
In ieder geval dank je voor de tijd die je er ingestoken hebt :blush:

1 like

Oef, waar moet ik beginnen. Ik ben tot op heden uit dit topic gebleven maar vind een reactie hier nu wel op zijn plaats.

Respect voor je keuzes Paul, bedankt in ieder geval voor je positieve insteek en je mooie woorden. Ik heb t.z.t. ook de kronkels gekregen van berichten die ik voorbij zag komen, iets wat kennelijk nodig is bij een gezonde dosis concurrentie.

Dat geldt geheel wederzijds! Ook excuses vanaf deze kant voor vervelende dingen die zijn gezegd. Ik heb respect voor de weg die je tot op heden hebt bewandeld en gun je met Angelier het allerbeste. Ik heb het je wel eens eerder gezegd maar als er een manier is om elkaar verder te helpen dan sta ik daar altijd voor open. We mogen trots zijn op alles wat er uit Nederland komt qua horloges op dit moment.

Bedankt, het is tot op heden zeer tijdrovend geweest maar we gaan zien wat er uiteindelijk qua uitslag komt.

Nogmaals erg veel succes! Ik hoop je nog veel voorbij te zien komen!

43 likes

Zeer jammer om te lezen want het was, wat mij betreft, het mooiste voorstel van de 3!
Alvast nog veel succes gewenst met de verdere groei van Angelier!

1 like

Enorm jammer, zo zonde dat je om externe factoren dermate veel onrust ervaart. Daarentegen des te knapper dat je zelf op deze manier de eer aan jezelf houdt.

Hopelijk heb je zelf iets overgehouden aan het traject, bedankt voor je effort en persoonlijk kijk ik enorm uit naar de lancering van je Angelier Automatic later dit jaar!

1 like

Jammer man, meer kan ik er niet over zeggen. Respecteer je keuze uiteraard.

Ik zal verder geen zout in de wond strooien/slapende honden wakker maken, etc.

Tot de volgende

1 like

Spijtig om te horen, maar goed dat je de beslissing neemt. Je moet uit dit traject toch energie kunnen halen en er zeer zeker geen naar gevoel aan overhouden. Succes verder met de verkoop, ik vind het een geslaagd ontwerp.

1 like

Heel jammer!

1 like

Erg jammer @vierport toch heel erg bedankt voor de deelname! Ik vond het een top voorstel :slight_smile: Succes in de toekomst met Angelier, en dan beweeg ik me weer teug naar dat deel van het forum :smiley:

2 likes

Jammer maar begrijpelijk.
Mij lijkt het ook belangrijker dat je je met positieve energie kunt blijven richten op Angelier.

En uiteindelijk is het ook niet zo erg:

Het voorstel heeft mij in ieder geval wel warm gemaakt voor een Angelier, dus ik kijk nog steeds met veel plezier uit naar de nieuwe release :slightly_smiling_face:

3 likes

Een tussenoplossing zou kunnen zijn saffier-gecoat mineraalglas: ‘best of both worlds’ want het combineert de soepelheid van mineraalglas met de gardheid van saffier. Heb ik ook op mijn horloge en werkt geweldig!

Hoe werkt dat dan ?

Tegen een deurpost aanlopen.
Tegen een lantaarnpaal aanlopen.
Met je armen langs de muur schrapen.

Komt bij mijn rechterpols nooit voor.
En bij mijn linker ook niet.
Ben er ook niet “bang” voor dat het ooit gaat gebeuren.
En ben motorisch gezien nou echt niet een Superman ofzo.

Heel jammer maar je gezondheid is het grootste goed!!!
Ik ben zeker van plan om een variant van dit ontwerp aan te gaan schaffen.
Alle suc6 met het opstarten en contunueren van je eigen merk;

1 like

Goedkoper en sterker: geen krassen tot nog toe, ondanks botsingen.

1 like

Jammer dat je deze keuze hebt moeten maken, maar je gezondheid gaat voor alles! Veel succes met Angelier.

1 like

Jammer Paul, ik vond het juist leuk dat er 3 voorstellen waren maar snap je gevoelens. Voor de volgende keer, laat de negatieve reacties voor wat ze zijn en lees alleen de positieve of die met opbouwende kritiek. Hoop dat je er alsnog een hoop verkoopt dit jaar :+1:

2 likes

Jammer
Als het onjuist aanvoelt, heb je de juiste beslissing genomen. Helaas lopen er genoeg trollen en azijn-zeikers rond op het HF forum.

Je hebt de klappen van de zweep gehad,
je weet wat je eventueel kan verwachten
als je in de toekomst alsnog de stap gaat zetten.
Zie het als een leerschool die je sterker hebt gemaakt.

Iniedergeval suc6 in de toekomst er zit zeer zeker potentie in je project.

:pray:

3 likes