Dank voor de tijd en moeite. Ik vond het het mooiste voorstel.
En wat betreft berichten met te negatieve lading. Kennelijk kan het tegenwoordig niet meer zonder, spijtig genoeg.
Dank voor de tijd en moeite. Ik vond het het mooiste voorstel.
En wat betreft berichten met te negatieve lading. Kennelijk kan het tegenwoordig niet meer zonder, spijtig genoeg.
Oei?
Dat is ongelooflijk jammer.
Het spijt me dat ik de vraag gesteld heb, voor mij was gezien de prijs en de looks, het ene compromis op de specsheet het helemaal waard.
Ik merk dat ik dat communicatie gebeuren minder trek en er onrustig van wordt. Aangezien een hfle uitlevering nog wel even duurt vind ik het wel prima zo. Ik wil daarin het liefst neutraal blijven zonder een hekel aan bepaalde mensen te krijgen. “Don’t feed the trolls" wordt vaak gezegd op dit forum. En dat gebeurde veelvuldig. Helaas ook erg dichtbij en vanuit eigen hoek richting de andere voorstellen. Daarvoor excuses. De tijd die Pascal erin steekt en het geduld dat hij heeft vind ik knap. Ik krijg er een maagzweer van als ik niet oppas.
Dat herken ik vanuit mijn eigen (professionele) positie helaas maar al te goed.
Omgaan met mensen bezorgt me vaak meer stress dan het werk zelf.
Respect voor je keuze.
Ik was klaar om te stemmen op een HFLE, het potje stond opzij, maar nu weet ik het niet zo goed meer… Niets mis met de BM, maar de Angelier sprak me veel meer aan.
Dus degenen die op Angelier zouden gaan stemmen komende week hebben later dit jaar, buiten het forum om, de mogelijkheid er één aan te schaffen met keuze voor mineraal, of saffier.
Respect ook dat je toch doorzet en op een andere manier naar je droom toewerkt.
Ik trek me op aan dat vooruitzicht!
Respect, en groot gelijk dat je je niet gek laat maken.
Het is heel simpel, als jij niet voor jezelf kiest doet niemand het.
Allereerst leef ik met je mee Paul. Als het dergelijke vormen aanneemt kan ik me je move helemaal voorstellen: groot gelijk heb je.
Met jouw voorstel heb je me wel helemaal lekker gemaakt voor je prachtige dresser: met geblauwde wijzer nog wel.
Ik hoop dat ik op je reguliere verkoop kan aanhaken.
Dank voor wat je hier hebt laten zien: ik heb dat bij iedere post enorm gewaardeerd.
Heel veel succes in het vervolg en de uitwerking buiten de HFLE om! ![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een hele mooie aanvulling deze keuze ![]()
Ik denk dat de Angelier een goede kanshebber voor de HFLE 2026 was maar anderzijds heb je het nu ook mooi op de kaart kunnen zetten als bij effect en dat is ook niet verkeerd
@vierport hopelijk heeft het enthousiasme dat hier óók aanwezig was je alsnog een boost gegeven. Ik wens je daarmee veel succes. Laat het plezier daarmee direct voor jou terugkeren. Je kop boven het maaiveld uitsteken kan ook prima in de luwte. Als dat voor jou beter werkt: ga ervoor! ![]()
![]()
Respect voor je keuze! Je gezondheid is het allerbelangrijkste en je moet er 100% achter staan.
Bedenk wel dat je Angelier heel goed op de kaart hebt gezet afgelopen maanden. Ga daarom vooral zo door! Maar wel op je eigen tempo. Je ontwerpt en bouwt werkelijk prachtige horloges.
Wat ontzettend jammer Paul @vierport !
Maar ik begrijp je keuze wel…
Misschien is het een idee om in toekomst ( @Jur @junior ) om na het presenteren van het definitieve voorstel het topic te sluiten?
Anyway ik was aangenaam verrast door de inzending van Angelier ( had je eerste topic ook al gevolgd in het verleden)…
Ik zal zorgen dat ik de nieuwsbrief krijg …
Succes en het beste gewenst!
Jammer, maar als je je niet goed voelt bij de gang van zaken kan je er beter mee stoppen.
Ik heb me in ieder geval ingeschreven op je nieuwsbrief en ben heel erg benieuwd naar het vervolg
Je blijft wel lekker delen in het andere topic, hoop ik?
Ik blijf achter mijn eerste keuze staan. Geen HFLE? So what! Ik zal t.z.t. de Angelier aanschaffen.
Soms is niet meedoen de enige manier om te winnen
@vierport ben benieuwd hoe je merk zich gaat ontwikkelen, ik volg het in ieder geval!
Jammer! Maar misschien ergens ook wel beter zo. Ik heb me aangemeld voor je mailinglijst. ![]()
Je ontwerp lag/ligt wat mij betreft toch in pole position.
Jammer, maar een begrijpelijke keuze. Het moet wel leuk blijven, vooral als je er zelf veel tijd en energie in moet steken.
Ik volg alle 3 de deelnemers op de voet. Helaas nu de middelen niet om er uiteindelijk 1 aan te schaffen, maar vind het proces hiervan erg leuk om te volgen. Ik zie gelukkig vooral veel enthousiaste reacties in de 3 topics. Dat sommige mensen een andere keuze naar beneden moeten halen om hun eigen keuze te verantwoorden, is helaas van alle tijden. Maar ze hebben gelukkig niet de overhand.
Voor jou persoonlijk (en zakelijk) fijn dat het merk en de nieuwe opties hiermee nog meer in het oog zijn gesprongen, verdiend het harde werken en het openlijk delen ook zeker. Er zullen vast wat extra bestellingen gedaan worden de komende tijd nav dit mooie voorstel als hfle
Erg jammer maar wel begrijpelijk. Bedankt voor de tijd en moeite die je hierin hebt gestoken! Was wat mij betreft de mooiste HFLE die ik gezien heb.
Kijk @Fate_Amenable_To_Change dit krijg je nou van dat gezanik om saffier. ![]()
Zonder dollen. Erg jammer @vierport want voor mij met voorsprong de mooiste van de drie voorstellen, maar wel begrijpelijk. Als het je gaat opvreten is het tijd om een stapje terug te doen. Dat is het simpelweg niet waard.
Schitterend ontwerp dat zo te lezen gelukkig nog gewoon de markt op zal gaan. ![]()
't Is goed dat je voor jezelf kiest. Je eigen welbevinden moet altijd voorop staan. Ik vond en vind het een mooi ontwerp; absoluut HFLE waardig.
Heel jammer, ondanks een andere voorkeur heb vond ik dat je al een heel mooi voorstel had liggen! Ik zal Angelier zeker in de gaten gaan houden!
Stoer besluit en je kiest voor jezelf. Goed dat je het de andere twee voorstellen ook gunt. Eigenlijk ben ik het ook met je eens en is de toon hier niet altijd positief. Ik blijf ook jouw ontwikkelingen volgen, want erg mooi en interessant