Ook erg jammer, vooral van de nasmaak die dit blijkbaar heeft nagelaten. Wel goed om te lezen dat in de toekomst dit horloge alsnog te bestellen gaat zijn, want hoe dan ook het is een pracht horloge, zeker met saffier optie.
Ho ho, ik heb hier absoluut geen nare PB’s aan gewaagd.
Maar geen zorgen, want als de productieversie er met saffier gaat komen heb ik nog steeds zin in een Tuxedo dial variant. Ik mag dan een enorme hekel hebben gekregen aan mineraalglas (met name door het jaren lang dragen van mineraalglas), het ontwerp staat als een huis.
Ik ga gewoon de smoking in de gaten houden en vind het inderdaad meer dan terecht dat @vierport voor zichzelf kiest, dat is te repecteren.
Helaas! De Angelier staat wel op mijn lijstje als potentiële dresser! Succes verder
.
@vierport , stoere beslissing van je, respect hiervoor en ik houd tegen het eind van het jaar wel in de gaten wat er gebeurd, want een Angelier zie ik wel zitten in mijn horlogebox ![]()
Vrije geesten laten zich niet knechten.
Angelier
![]()
Respect voor je beslissing en volledig te begrijpen! We zien de volgende stappen in eigen tempo vanzelf wel verschijnen, blijft een geweldig mooi horloge. Succes.
Respect @vierport . Zoals eerder gemeld. Soms win je juist door niet mee te doen. Ik blijf het project in ieder geval volgen en zal er nu zeker 1 aanschaffen. Gewoon omdat het kan!
Heel erg jammer dit, het was wat mij betreft veruit de mooiste inzending.
@vierport, laat je vooral niet gek maken door een handjevol wijsneuzen hier op het forum. Zoals zo vaak zijn het dezelfde mensen die overal een mening over hebben en die mening ook graag twintig keer herhalen. Dat maakt nog niet dat ze gelijk hebben.
De stille meerderheid hoor je meestal niet, maar die is vaak een stuk groter dan de groep die het hardst roeptoetert. Ik vermoed dat dat hier niet anders is.
Ik vond dit model een schot in de roos en juist sterk omdat er een duidelijke visie achter zat. Niet alles hoeft door een forumcommissie ontworpen te worden. Soms is het beter om te vertrouwen op de kennis, ervaring en smaak van degene die het horloge daadwerkelijk ontwerpt.
Blijf vooral eigenwijs, volg je eigen koers en laat je niet te veel beïnvloeden door mensen die denken dat elk detail onderwerp moet zijn van een eindeloze discussie. Uiteindelijk bouw jij een merk op, niet zij.
Mooi zo.
Trek lekker je eigen plan.
Geen klanten kopen met compromissen.
Klanten kopen jouw product.
Niet andersom.
Al doe je er helemaal geen glaasje in.
Erg zonde en jammer maar tegelijkertijd een sterke keuze. Je gevoel achterna gaan is nooit een slecht plan.
Succes met het merk, hoop dat dit je niet zal tegenhouden om door te gaan!
precies!
echt jammer…veruit met veel voorsprong de mooiste…je hebt dat goed gedaan!
Da’s dan toch weer iets minder handig.
Ah dit vind ik heel erg jammer en als ervaringsdeskundige van het doen van een HFLE-voorstel weet ik een beetje hoe het voelt.
Het is soms moeilijk bepaalde, vaak goed bedoelde, opmerkingen niet persoonlijk te nemen. En dat ligt gek genoeg toch meer bij de zender dan de ontvanger. Geschreven tekst komt al snel wat harder over en leden vergeten soms welke wereld er achter een voorstel schuil gaat.
Onder de streep is dit denk ik een hele goede beslissing @vierport ! Ik houd de crèmekleurige in de gaten.
Jammer hoor. Maar ik begrijp je keuze.
Al dat gezeur en betweterige gedrag over een ander kleurtje wijzer of glaasje. Ik zou er ook doodmoe van worden. Leuk dat je gewoon naar productie gaat met hoe je het zelf voor ogen had, 100% de betere keuze.
Alle succes gewenst.
Jammer en begrijpelijk, gelukkig staat het merk en ben je van plan om deze toch uit te brengen. Ik blijf Angelier volgen.
Heel jammer, maar wel een begrijpelijke en dappere beslissing.
Ik ga de tuxedo in de gaten houden via jouw reguliere kanaal.
Dat zal waarschijnlijk het resultaat zijn van de respectloze benadering die de HFLE aanbieders dit jaar krijgen door sommige toetsenbordridders.
Jammerjammerjammer…….