Het is niet de bedoeling om hier de reguliere kanalen te pluggen en het is ook niet de bedoeling om te suggereren dat iemand een inzending heeft gedaan vanuit “marketingoverwegingen”. Dat laatste is ook niet heel erg kies! Relletjes veroorzaken zijn wij niet zo van gediend.
Dat vind ik heel jammer om te horen. Jammer omdat ik hoopte mee te kunnen doen, maar voor jou vind ik het veel erger.
Er zal vast e.e.a. aan vooraf zijn gegaan en je neemt zo’n beslissing niet zomaar.
Ik hoop voor jou dat er nu weer meer rust komt. En ik ga gewoon jouw website in de gaten houden. Zodra ze beschikbaar komen heb ik in ieder geval interesse!
Vanachter het beeldscherm is het makkelijk roepen. Vervelend zoals het uitgepakt is. Ik heb interesse gekregen en kom met zekerheid ergens in de komende periode wel aan zo’n mooie Angelier.
Jammer om te horen. Dit was wel de hfle die ik aan het overwegen was. Jammer dat het zo moet lopen maar helaas is dit de realiteit op het internet tegenwoordig.
Succes met het merk Angelier!
Jammer @vierport .De Angelier is niet een horloge dat ik snel zou kopen, maar dat ligt meer aan mijn smaak. Hij is zeker geslaagd. Jammer dat het jou veel onrust of gezeur heeft opgeleverd.
Ik hoop dat de Angelier buiten de HF campagne om toch brengt wat jij wilde.
@ Ieder. Dank voor jullie support, persoonlijke berichten en volgacties.
Een aantal van jullie uitspraken krijgen een mooi plekje als Motivational Quote boven mijn bureau.
Voorlopig doe ik even een stapje terug en zal zo nu en dan inloggen om als stille lezer de uitkomst van hfle2026 te kunnen volgen.
We gaan gewoon door waar we gebleven zijn.
Als er iets belangrijks te melden valt over de Angelier, of iets waarvan ik denk: ik ben echt benieuwd wat de gedachten van het forum zijn, dan zal ik dat doen in het andere topic. En anders weten jullie me te vinden op de socials.
Wat een ontwikkelingen als je de discussie even laat voor wat het is. Er werd fel beargumenteerd en ik kan me zoveel gedoe rondom een HFLE niet heugen. Uiteindelijk vind ik een HFLE niet zo belangrijk, want het zal niet gauw een reden zijn een horloge aan te schaffen. Een horloge moet, op dit punt in de hobby, gewoon kloppen. Het proces dat @Brunmontagne volgt moet je liggen, maar past mijns inziens ook zo’n HFLE wel. In het gebeuren heb ik de regeltjes kost bekeken en kreeg ik sterk, zoals in het begin van dit topic werd gesuggereerd, wel de indruk dat een voorstel op een zeker punt altijd aan het forum ter input moet worden voorgelegd. In die zin was mijns inziens de discussie over een glaasje of eventuele kleine aanpassingen best nuttig, hoewel het misschien niet was wat @vierport zocht.
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe dergelijk semi-democratisch proces het best zou worden gevolgd, oftewel: design by committee is geen vereiste, maar als er wel input wordt verlangd, op welk punt moet dat dan en op welk punt is het gewoon stemmen en klaar? En moet er bij het stemmen altijd gelijk worden aanbetaald? En wat dan als jouw gekozen voorstel het niet haalt?
Excuses dat deze vragen een beetje offtopic zijn, maar ik vind het in het kader van de terugtrekking toch best relevant om te weten hoe het nu het best wél zou lopen.
Als je input wil dan kan je dat netjes vragen en dan krijg je waarschijnlijk antwoord.
Daarmee wil dat niet zeggen dat er nog iets veranderd. Sterker nog, het is een finaal voorstel wat niet meer mag veranderen op wat kleine details na.
Als het niet naar wens is dan stem je niet op dit horloge
En ja altijd aanbetalen. Anders kan iedereen zomaar stemmen zonder dat er iets wordt afgenomen
Als het horloge waarop je gestemd hebt het niet wordt dan krijg je je geld terug
Ow, ik had het helemaal gemist of niet opgeslagen in ieder geval! Wat jammer Paul, maar ik ga je socials in de gaten houden, want ik denk dat je een winner hebt die ik wil toevoegen.
Tot zojuist niet inhoudelijk kunnen reageren door wat account problemen.
Jammer maar begrijpelijk. Mijn stem had je.
Mogelijk gaat er alsnog een angelier komen in de toekomst. Ik ben er in iedergeval nog altijd gecharmeerd van.
Het proces is ook niet aan mij besteed. @vierport liet bij het origineel al blijken sterke visies en principes te hebben. Dat specs en eventuele aanpassingen worden verlangd over overwogen lijkt me desalniettemin wil binnen de lijn van dergelijk proces en dus de verwachtingen. (Vis-a-vis het glas was het ook oprecht niet in me opgekomen dat dit van mineraalglas zou kunnen zijn, dus het was erg nuttig dit expliciet te krijgen, maar levert dan wel verdeeldheid op.) Het is jammer voor de leden die wilde gaan stemmen en voor Paul dat het na zoveel gedoe dan zo eindigt, maar ik denk wel dat het beter is niet in een proces te blijven hangen waar je het hart en hoofd niet meer voor hebt. Dit model horloge lijkt er sowieso te komen, dus die HFLE was ook niet echt nodig.