TERUGGETROKKEN Voorstel - Angelier Automatic Frosted Silver

De HFLE 2026 gaat de boeken in als een bloedbad. Mark my words.

26 likes

Wat een super mooie HFLE kandidaat! In alle opzichten een heel serieuze kanshebber!

3 likes

Ja, eens!
Leuk, een winnend voorstel dit. :wink:

5 likes

Ik denk dat je gelijk hebt. :sweat_smile: Dit zou weleens een hele spannende race kunnen worden. Drie hele mooie voorstellen. :ok_hand:

5 likes

Wat een plaatje! Super dat je meedoet!

1 like

Goede vraag en jammer dat ik dat niet meer in het eerste bericht kan toevoegen, of bovenaan kan vastpinnen.

Mijn idee erbij was om de blauwe seconde een keuze te laten zijn. Dus voor het stemmen maakt het niet uit. Piet kies met blauwe sec. Jan niet. Je keuze geef je dan aan bij het stemgeld bijvoorbeeld.

Over de banden denk ik een poll te openen. Of als de interesse zo groot is een extra 2e band toevoegen in de prijs.

23 likes

Net als met Pellikaan en Subdelta een paar jaar geleden. Dat was een mooie strijd.

5 likes

Leuk hoor, zomaar drie volwaardige HFLE-voorstellen. Deze heeft mijn stem. :ok_hand:t3:

3 likes

Vet! Ik stem en doe voor de eerste keer mee!
Deze moet het gewoon worden, komaan forum-collega’s :ok_hand:

Erg cool dat frosted zilver.

4 likes

:hot_face: :crossed_fingers:t3:

1 like

:ok_hand: mooie kandidaat! Succes ik wacht op de reguliere zwarte :grinning:

1 like

Ben even de weg kwijt van alle HFLE voorstellen 2026, mijn geestelijke navigatie trekt het niet meer.

Je wordt bedankt @vierport :saluting_face:

2 likes

Wat een horloge enthousiasme rond de HFLE dit jaar. Misschien doe ik ook eens mee, heel fraai voorstel :ok_hand:t2:

1 like

Een dress, een sports chique en een tool, allemaal evengoed fantastische ontwerpen. Dit lijkt inderdaad een slagveld te worden. Als ik besluit me in te kopen, weet ik wel waar mijn stem naartoe gaat :point_up: :clap:

2 likes

Goed gelukt, lekkere prijs maar voor mij zou een andere kleur wijzerplaat de voorkeur hebben. Dus wie weet ga ik eens kijken naar de reguliere modellen. Uiteraard succes met dit voorstel.

2 likes

Gaaf dat je mee doet. Helaas is de Angelier niet mijn kop thee (breguet numerals en geen zwarte plaat) maar veel succes.

1 like

Potjedrie: wat een fantastisch voorstel. Voor mij niet alleen finaal, maar vooral first choice.

2 likes

Ook mooi!

1 like

Prachtig!!!

1 like

Zou toch graag ook de optie willen zien
Met een open Case back.

En graag nog het voorbeeld hoe de buckle gaat worden?

:pray:

P.S
Een crèmekleurige dail lijkt me super
Met Blue second hand en blauwe suede
Strap

4 likes