TERUGGETROKKEN Voorstel - Angelier Automatic Frosted Silver

Erg mooi :+1:t2:

1 like

Kandidaat!

1 like

Perfecte maat, maar ik ben niet zo van de wijzers en de cijfers.

1 like

Yep deze krijgt mijn stem!

2 likes

Dit zou voor mij serieus de eerste keer zijn om hieraan deel te nemen…bedankt Paul @vierport

3 likes

Cool ding. Misschien een idee om er een quartz van te maken. Als dat de prijs met bijvoorbeeld 200 euro drukt zullen er veel meer geïnteresseerd zijn. Zelf vind ik het altijd wel lastig om zoveel geld aan een relatief onbekend merk uit te geven.

Maar goed, ik ben een student die op zwart zaad zit. Neem mijn mening dus wel met een korrel zout.

4 likes

14 likes

Prachtig!

Met blauwe seconde inderdaad. En voor de forsere pols doet de 20mm bandaanzet het ook erg goed. Iets wat ik miste op de meeste 37mm GS of kleine Presages. Goed bezig Paul! Complimenten!

Doe mij nr. 73 maar. :sunglasses:

Enne, de Tuxedo kan later nog wel. :wink:

1 like

Ik vind de HFLE 2026 prijs prima en er zit een betrouwbare Japanse Miyota 9039 automaat in.

Ik begrijp dat het voor een student veel geld is maar je doet heel veel jaren met zo’n horloge.

3 likes

Btw ikzelf verkies de secondenwijzer zoals nu op de plaatjes dus niet blauw! Cleaner.

De leren band die nu getoond wordt vind ik ook top.

3 likes

Mij ook, dat zou mij echt over de streep trekken.

Maar :point_down:t2:

4 likes

Wat een topvoorsrel dit. :ok_hand:

2 likes

Kan je hier al een voorbeeld/render voor geven?

Verder, mooi voorstel. Clean :ok_hand:

2 likes

Ontwerp is hetzelfde, alleen blauw :wink: Anders iemand een photoshopje erover.

1 like

Ja, ik dacht ik vraag het maar. Niet iedereen vind het fijn als er met een eigen ontwerp wordt gerommeld dus kan mij voorstellen dat je het zelf wilt maken/goedkeuren

2 likes

Als het niets afdoet aan kwaliteit van het origineel vind ik het prima. Wel graag even met mij checken via PB voor er allerlei spookbeelden rondgaan.

Ik heb het wel via Ai geprobeerd, maar er gaat dan altijd iets mis.

2 likes

Geweldig voorstel :raised_hands::partying_face:.
Met al dit moois gaat het een titanenstrijd worden. De Laco is al een feest, maar het feit dat er naast een wereld merk twee onafhankelijke horlogemakers uit ons eigen kikkerlandje meedoen, is fenomenaal. Wat een prachtige voorstellen.

Als ik nu moest beslissen, stem ik op de Angelier. Mooi man.

4 likes

Deze is ook erg mooi zeg! :nerd_face::smiling_face_with_three_hearts:
Maar Geen blauwe seconden wijzer want dat verbreekt magie van de wijzerplaat.
Wordt spannend dit jaar!
3 mooie voorstellen !

3 likes

De blauwe is toch ook mooi!

1 like

Ai werkt niet. Ik en anderen hebben het al geprobeerd. Dank voor je hulp, maar het moet echt met Photoshop.

Cijfers, wijzers, lettertype en zelfs de kast zijn anders.

Dus wat mij betreft mag je jouw voorbeeld weghalen ajb.

5 likes