TERUGGETROKKEN Voorstel - Angelier Automatic Frosted Silver

Het prachtige aan je voorstel @vierport vind ik dat we zeker kunnen zijn dat hetgeen wat je hier laat zien, kwa kwaliteit afwerking en het algehele product volledig overeen gaat komen met wat we uitgeleverd krijgen.

Dat maakt voor mij dat, hoe meer ik erover denk, dit mijn keuze gaat zijn.

3 likes

Nee, sorry. Nogmaals dank voor je inzet. Maar ik vind het niks.

5 likes

Ik vind het wel moeilijk een inschatting te maken van de afleesbaarheid, iemand een idee hoe dit kan zijn?

Ik ook niet :sweat_smile:
Gewoon voet neerzetten Paul en zeggen dat het wordt zoals op de huidige set plaatjes; zilveren secondenwijzer, huidige band met structuur en wit stiksel, perfect.

4 likes

Ik vind het horloge zoals nu op de plaatjes prachtig. De blauwe wijzer vind ik beter passen bij een witte / snowflake dial.

3 likes

Ik vind het een mooi voorstel Paul.
Even nadenken of ik ga happen, wel tempted.

19 likes

Ja mooi met die blauwe wijzer. Ik wil bij deze graag mijn stem op dit horloge uitbrengen. Ik vind de andere voorstellen ook mooi, maar voor mij is dit 'm. :ok_hand: :slightly_smiling_face:

4 likes

Mischien is het verstandig als we de mock ups met blauwe wijzers eerst met @vierport delen voor plaatsen. De intentie is goed maar ik kan me voorstellen dat de producent het niet prettig vindt als er allerlei AI gegenereerde afbeeldingen van zijn werk online komen, ondank de goede bedoelingen.

3 likes

Een quartz, zeker een HAQ, zou ik meteen op stemmen (zelfs aan dezelfde prijs). Deze staat wel heel hoog in mijn lijstje/overweging/zoektocht.

2 likes

En ik mijn vingers maar afbijten om het niet over een handwinder te hebben. :see_no_evil: - of automatique op de plaat

4 likes

Ik ben ook een rare en zou ook de voorkeur voor een HAQ hebben. Geen omkijken meer naar, maargoed, ik begrijp ook wel dat die er niet zal komen.

2 likes

Wat een mooi voorstel. Complimenten aan de TS.

Wordt inderdaad een spannende HFLE verkiezing dit jaar.

5 likes

Ik haak in op de suggestie van @Bosman95, maar het was ook mijn eerste gedachte een HAQ is ideaal om hem lekker grab en go te dragen.

1 like

Het is toch al duidelijk aangegeven, dit is het en take it or leave it.

5 likes

Het is geen HAQ, het is een Miyota 9039. Ik begrijp soms niet goed dat mensen met allerlei rare persoonlijke wensen komen in een topic met een vast voorstel. Dit is het geworden, klaar.

14 likes

Ik geef alleen aan dat ik een HAQ tof zou vinden, ik heb geen directe wens en al helemaal geen eis. Dat lijkt me evident voor een finaal voorstel. Deze staat, als enige van de voorstellen, bij mij op de shortlist. Ik snap dat @vierport niets meer gaat wijzigen.

1 like

Is dat wat finaal betekent?

Want anders zou ik het ook wel heel gaaf vinden als er een duikbezel op kan

22 likes

:joy:

Mag er dan ook “Submariner” op de dial? :face_holding_back_tears:

5 likes

Ja inderdaad.

Maar een heliumvalve schijnt nog mogelijk te zijn.

5 likes

Dit begint verdomme een vervelende HFLE te worden, ik had mijn zinnen al op de Brunmontagne gezet. Dat wankelt een beetje. In mijn hoofd is het nu al een waar

van twijfels.

4 likes