TERUGGETROKKEN Voorstel - Angelier Automatic Frosted Silver

Je kan ook gewoon op twee (of drie) voorstellen stemmen, zolang je de benodigde inleg om te stemmen maar betaald. Kan je langer twijfelen :wink:

2 likes

Kan iemand die goed is met photoshop, en na goedkeuring van het beeld door @vierport, even een Molequin Riviere erop zetten? Gaat volgens mij super passen. Heb in het verleden vaak die combo gemaakt en is altijd mooi.

Zoiets dus:

5 likes

Je kan het ook voor jezelf even doen zonder te delen. ChatGPT, foto laden en vragen om een mock up met de band die je in gedachte hebt. Dan heb je iig voor jezelf een beeld ervan.

2 likes

Komt er nog een centraal.topic waarin je kan stemmen voor de HFLE 2026, of hoe verloopt dit verder? Hoeveel is de aanbetaling om te stemmen etc?

Ik ben pas een half jaartje actief en de zoekfunctie brengt mij niet verder.

Dat komt de 15de. Andere antwoorden kan je in het HFLE regels topic vinden.

1 like
*UITERLIJK* 15 juni 2026

Als je dan toch informatie deelt.

Zowel deze als de brunmontagne zijn wat mij betreft prachtige voorstellen, maar ik ga toch gewoon hierop stemmen als ik m’n staart niet weer intrek.
Ik heb gewoon meer voeling met het verhaal.
Niets mis met de Laco, overigens.

Is het glas saffier?
(Wordt AR coating op plexiglas gedaan?)

1 like

Zo wat een binnenkomer,prijstechnisch ook zeer netjes :+1:t2:

1 like

onwaarschijnlijk

1 like

Thx!

Ik veronderstel dat het geen mineraalglas is?

Omega rekent voor zijn bol saffier glaasje tov de plexi meer extra dan dit horloge kost, dus vandaar mijn vraag.

Staat allemaal bij het voorstel in het eerste bericht

Kijk ik erover?

Moet vast een saffiertje zijn; @vierport kan je confirmeren?

1 like

Ik had crystal gezien en ga er automatisch van uit dat het saffierglas is, zal vast wel zo zijn maar staat er inderdaad niet letterlijk.
Foutje van mij dus :+1:

1 like

Waar ik nieuwsgierig naar ben: worden de voorgestelde modellen als prototype op de Rikketik gepresenteerd?

1 like

Helemaal ok, gebeurt mij ook hoor!
Mocht ik erover gelezen hebben had ik het al geweten, nu wacht ik nog even op het antwoord.

Ik zou het niet weten.

@vierport Paul, kassa vier alsjeblieft.

1 like

Fantastisch! Ik ben fan :slight_smile:

1 like

Overduidelijk dat dit hem moet worden!

Dit is ideaal. Heel vet!

7 likes