Ooh, das een lekkere Paul!
Ik vind alledrie de opties van dit jaar van echt hoogstaande klasse. Super gedaan, ook team Brunmontagne, en team Laco.
Maar de maatvoering en discretie die dit uitstraalt vind ik wel heel erg tof. Dit zit exact in mijn Wheelhouse, zeg maar. Nu is de vraag of ik een Tuxedo dial gewone variant of de HFLE zou willen hebben, maar dat moet ik nog even overdenken.
Ik vind een schoonheid, ga eens kijken wat een nier tegenwoordig opbrengt
In BE of NL niets, hier is het verkopen van organen verboden.
Internationaal 400K of zo… Kan je een Lange Zeitwerk van kopen.
Grappig hoe smaken verschillen. Voor mij is de Angelier met grote voorsprong de winnaar. Veul mooier en aantrekkelijker dan de rest. ![]()
![]()
Mocht deze verkozen worden, hoelang zou het dan duren vooraleer er kan geleverd worden?
Heel erg mooi!
Lekker, Paul. Mooie kanshebber. Misschien ga ik toch wel meedoen. Prima prijs!
Ik zou deze serieus hebben overwogen als men gebruik had gemaakt van een Zwitsers uurwerk. Jammer, maar verder zeer geslaagd voorstel.
Ik ook als ie volgoud was geweest. Maar voor de prijs is dit echt een knaller.
Ja weegt dat zo zwaar voor jou? Terwijl die Miyota een uitstekend werkpaard is.
Sellita had ‘m 2-300 duurder gemaakt terwijl de Miyota 9039 kwalitatief prima kan meten.
Leuk dat het tot een echt voorstel is gekomen! Ik heb niet eerder een HFLE gezien die ik ook oprecht stijlvol vind en zou dragen. Dat kan hier wel. Dat gezegd, ik ben niet zo van het hele HFLE-circus en koop en draag liefst wat ik volledig vrij kies. Een HFLE is voor mij geen meerwaarde. (Het HF logo vind ik afgrijselijk en kan me niet voorstellen dat het in welke zin dan ook een horloge doet opfleuren. Gelukkig is het hier terecht afwezig. Bij de Brunmontagne en Laco met glazen achterwerk overigens ook.)
Met dit model tegen deze prijs heeft Angelier wel wat leuks te pakken. Ik hoop dus dat dit een zwengel wordt die de motor van het merk doet warmdraaien.
Het is vrij simpel.
Dan moet je wachten op het topmodel, met kleine seconde. Kost alleen even veel meer, maar als je waarde hecht aan een top uurwerk… Dan is dat de weg om te gaan.
Nu ik deze gezien heb, vind ik die eleganter uitvallen dan de “full-spec”. Kleine seconde is prachtig, maar de kast/bezel van deze goedkopere versie oogt slanker. ![]()
Dat zegt wat mij betreft veel meer over omega dan over deze horloges. Een saffiertje kost voor mij als consument tussen de 50-100 euro afhankelijk van de hoeveelheid slijpwerk en AR coating.
Ik stem ook op Angelier, maar wil de andere voorstellen niet tekort doen. Overigens moet ik zeggen dat als de Brunmontagne ook 37mm was ik daar veel harder over zou moeten twijfelen.
Evengoed, @vierport zou van mij wel eens een order kunnen krijgen voor de Tuxedo dial versie. Dan maar geen HFLE, de Tuxedo dial is heel erg cool. Bovendien heb ik al zes dressy horloges met een lichte wijzerplaat.
Jeetje. Had ik dus mijn stem al bepaald en toen kwam de Angelier nog langs. Nog nooit was de HFLE voor mij een optie maar met deze kandidaat erbij wel. De maatvoering en vooral ook de dikte is perfect, ook voor mijn smalle pols.
Paul Angelier, je maakt het moeilijk voor mij, ik zou geen horloges meer kopen dit jaar, maar deze … en dan met nummer 16 en geen geblauwde wijzers…
.
Wat is die mooi voor dat geld!
Afijn, nog even niets doen, van mijn vrouw mocht ik die Swatch Lan Ba (of hoe dat ook maar mag heten) wel bestellen, dus alle opties liggen open.
Deze bevalt me echt zeer goed en ik zal dan ook zeker overwegen om bij deze mee te doen.
De blauwe secondewijzer is echt een mooie optie!