Teruggevonden gestolen horloges den haag

In Den haag is door politie een groot aantal gestolen horloges en sieraden gevonden;

Misschien is een van onze leden de rechtmatige eigenaar.

Staan wel veel neppers tussen. Misschien dat ze daarom gedumpt zijn? :slight_smile:

Zit geen Seiko bij??? :slight_smile:

grt
Peter

Gestolen in Turkije?

Zit wel Seiko bij!

Ko

HAHAHAHA, een Datejust chronograaf! ook nog met een nieuw type band, wellicht een concept model van Rolex? Zal de waarde van een Paul Newman Daytona vast wel overstijgen!

Henkjan91 Schreef:

https://www.flickr.com/photos/120275805@N06/132434
84133/in/set-72157642292612735/player/

HAHAHAHA, een Datejust chronograaf! ook nog met
een nieuw type band, wellicht een concept model
van Rolex? Zal de waarde van een Paul Newman
Daytona vast wel overstijgen!

Jammer dat je de date op een datejust niet kan zien. Een gemiste kans van Rolex.

Wat een afschuwelijke lelijke klokken zeg!

Het lijkt wel op de website van de Horlogeman.nl
(:smiley:

Ach… nep of niet… goedkoop of niet… het gaat erom dat gestolen goed, hoe waardeloos ook in de ogen van anderen, terug kan worden bezorgd bij de rechtmatige eigenaar…

Ik zie ook wel dat sommige horloges nep zijn, maar daar gaat het niet om naar mijn mening…

Die neppers zouden ze meteen in beslag moeten nemen en de rechtmatige eigenaar een boete voor geven. Kunnen ze eens een keer een duidelijk signaal afgeven dat het niet mag :wink:

Ik geloof dat het bezit van 1 nep horloge niet strafbaar is… je bent eigenlijk al genoeg gestraft met het gegeven dat je genaaid bent door de verkoper… , als je er echter meerdere bij je hebt als je terugkomt in Nederland… dan ben je wel de sjaak…

Edit… :

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/invoer-en-douane/namaakvangsten

Arie Kabaalstra Schreef:

je bent eigenlijk al genoeg
gestraft met het gegeven dat je genaaid bent door
de verkoper…

Alsof je niet had kunnen weten dat die man op het strand met al die merkhorloges geen AD was :S

hoop vooral dat die inbreker/ zakkenrollers/ overvallers/ boeven gepakt zijn.

en natuurlijk dat de eigenaren hun spullen weer terugkrijgen. zo n guess horloge kan iemand ook v n vriendje of ouders voor n gelegenheid hebben gekregen. is misschien geen rolex, maar heeft dan n andere waarde.

Een koddige en typische kruissectie van wat de Nederlander om de pols heeft(:smiley: