Teruggezet in TL

René, wil je verdomme uit mijn topic blijven?

aka ener

2 likes

Maar wat zijn dan precies die criteria :wink:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Kan me niet herinneren dat ik het afgelopen jaar niet online geweest ben dus daar zal het niets mee te maken hebben.
Postcount en nieuwe topics zijn ook niet buiten de norm volgens mij.

Als je je afvraagt waarom je TL2 bent :upside_down_face:

1 like

Ik houd wel van een straffe tripel. :+1:

Jullie zullen het er wel naar gemaakt hebben overigens René.

5 likes

Ok, ik ook.
Maar alleen als ie van Westmalle is
.
Westmalle Tripel.

:upside_down_face:

1 like

Merk dat ik al een paar keer terug ben gezet naar TL2 (nu ook overigens), lurk elke dag wel wat op het forum maar heb zo mijn tijden dat ik amper tot niet reacties plaats. Alleen lezen is dus niet genoeg, volgens mij als je ooit TL3 bent geweest word je na een tijdje weer actief reageren en liken zo weer teruggezet.

1 like

Jij mag ook wel eens op cursus :wink:

1 like

Even de FAQ lezen.

1 like

Op taalcursus moet ik sowieso :joy:

1 like

Vandaar de :wink:

Maar deze vraag komt toch altijd wel voor in topics over TL

1 like

Dan weet @Hornet het nu ook :grinning:

Gewoon een hoop topics aanmaken, en je zit zo weer op TL-3.
Bestond daar maar iets handigs voor ofzo :thinking:

5 likes

Wat is dat toch met die drang om TL3 te zijn? :thinking: …lekker belangrijk! Of toch wel? Topictitels van je eigen topics kun je gewoon aanpassen met TL2 (volgens mij) enne als je nog wat verder wil modden, kun je beter gewoon mod worden.

Dat ‘Regular’ dat staat natuurlijk wel ontzettend chill. Snap dat je dat mist. :rofl:

Volgens mij vergeet je er nog @ener

19

…je bent eigenlijk met héél erg groot verlof! Toch? :wink:

Wel TL2 gebleven, dat dan weer wel!

2 likes

TL3 status heeft volgens mij weinig met topics aanmaken te maken, meer met kwaliteit van de posts.

Er zijn al genoeg baggertopics

1 like

Het was slechts een grapje met een hint naar hier
Overigens zou ik het heel bijzonder vinden als de kwaliteit van de posts mee werden genomen. Behoorlijk slim algoritme zou het dan zijn :clown_face:
Maar goed laat ook maar zitten :joy:

3 likes

Aantal posts gedeeld door aantal ontvangen likes. :thinking:

1 like

Want likes=kwaliteit? :joy:

5 likes

Een zekere correlatie is niet te ontkennen. Je krijgt likes omdat mensen waarderen wat je schrijft, en ik denk dat “de mate waarin iets gewaardeerd wordt” wel een manier is om op een forum invulling te geven aan de voor het overige lastig te objectiveren eigenschap “kwaliteit”.

Het wordt wel vertroebeld doordat populariteit van de persoon en van het aangesneden onderwerp meespeelt natuurlijk.

Ik doel er overigens ook op dat het volgens de uitleg van Jur edit: “Beheerder” over de trustlevels wel degelijk meespeelt.

1 like