Teruggezet in TL

In dat kader vraag ik me wel af welk algoritme hierachter zit.

2 likes

Dat zegt niet per se iets over de kwaliteit van een bericht. Toch? Zet een foto van een blote meid neer en de likes vliegen je om de oren. Veel van de lieden die dat soort berichten plaatsen blijven om de een of andere reden toch op TL2 hangen, …er is dus vast iets meer aan de hand! :sunglasses:

4 likes

:upside_down_face:

1 like

Dat denk ik ook.
Wapper zelf tussen de verschillende niveaus. Als je iemand een lul noemt omdat ie keer op keer willens en wetens de firma Gassan, als Hassan benoemd zijn de rapen gaar :innocent:

1 like

76A0

1 like

Dat heet toch proefverlof? :joy:

1 like

Was me even ontschoten dat jij dat bagger fantastische topic had gemaakt!

De software kijkt gewoon of de woorden “Seiko” en “Rolex” in één zin voorkomen, dan is het wel duidelijk :wink:.

6 likes

Volkomen terecht.

1 like

Ik snap geen bal van die levels. Naja, wat ze doen wel, maar het krijgen is een stukje magie geloof ik. Laatst eens gaan vergelijken met een tl-2 profiel, iets langer lid, maar minder badges, posts, likes, likes uitgedeeld en etc. Het zal vast in mijn geval iets met factor tijd zijn denk ik, maar helemaal begrijpen doe ik het niet.

Hoe kan je aan je eigen profiel eigenlijk zien welk tl level je zit ? Niet dat het verder uitmaakt maar dat vroeg ik me eigenlijk af want ik zie het zo snel nergens terug in de app.
Ik weet wel dat na heel lang tl1, dat ik van 2 naar 3 ging in 1dag ?

tl

Even op jezelf klikken …:hugs: