Bij de ali koop je dit bandje voor 1.50 ![]()
Nee hoor, ik koop niets bij de Ali.
Hij heet overigens Mojtaba, hier.
Eulit banden niet volgens mij.
Inderdaag terug dturen en een nieuwe vragen, zoals ik lees is het al geregeld en dat is netjes. Je hebt recht op een deugdelijk product waar jij je niet ergerd aan lelijke randjes of afwerking.
1 like