Terugsturen of niet?

Beste horlogevrienden,

Ik realiseer me dat dit wellicht een domme vraag is. Onlangs heb ik een Eulit double end perlon band in het grijs gekocht. Een mooi ding, daarom kocht ik een groene erbij. De band kostte 25 euro.

Nu valt mij op dat deze groene aan het uiteinde wat matig is afgewerkt. Is dit gebruikelijk bij lijm en perlon of zou dit niet mogen? Een randje is als het ware rafelig. Op de afbeeldingen is het goed te zien. Moet ik dit terugsturen of ben ik kleinzerig? Opzich is hij wel draagbaar, maar je merkt het wel.

Ik hoor graag jullie advies!


2 likes

Voor die prijs had ik dit niet geaccepteerd.

4 likes

Ik denk dat je alle reden hebt om hem terug te sturen

1 like

Ga je niet kleinzielig noemen.
Want ik ken je niet.

Kan je wel vertellen wat ik zou doen.
Ik zou er lekker aan wennen.
Want het is een prima bandje en functioneerdtdtdt naar behoren.

4 likes

Ik denk, dat als je een net mailtje stuurt met deze vraag, dat ze zo een nieuwe opsturen.

14 likes

Vette Seiko eens schoonmaken :crazy_face:

Oftwel te duur voor wat je krijgt.

2 likes

Precies dit, even foto erbij en dan zal het wel geregeld worden.
Fabricagefoutje kan gebeuren, als dit mij zou gebeuren zou ik kosteloos een nieuwe opsturen.

2 likes

Stuur de foto en volgende tekst naar klanten afdeling:

Beste,

Ik heb onlangs dit gevlochten bandje ontvangen. Bij het uitpakken viel mij op dat één van de uiteinden niet netjes is afgewerkt. De vlecht loopt aan het uiteinde open en oogt rafelig, waardoor het product afwijkt van mijn verwachtingen.

Ik heb ter verduidelijking een foto toegevoegd.

Graag zou ik dit exemplaar willen omruilen voor een exemplaar dat netjes is afgewerkt. Kunt u aangeven hoe ik dit het beste kan regelen?

Met vriendelijke groet,

14 likes

Dat ga ik even doen. Heb hem gekocht bij horlogebanden.com. Mijn ervaringen daar zijn wel goed.

2 likes

Netjes verwoord :ok_hand:t2:

1 like

Yes. Fabrieksfoutje. Gewoon nieuwe laten sturen.

Mag dat zomaar? Een goede of een slechte review plaatsen over een bedrijf? :crazy_face:

Uh oh de forumsponsor

Dankjewel @CaptainSilver, ik denk dat het met dit bericht wel goed moet komen.

Terugsturen. Volgende keer wel doen voordat je 'm monteert op het horloge.

2 likes

Dit is een constatering… geen review

En ik vind goed of slecht moet je hier kunnen en durven vermelden. Wordt er iets goed gedaan, mag je dat best belonen. Slecht? Consequenties dragen

1 like

Is niet terzake doende. Het mag niet.

Ook

Dat mag niet. Check faq.

Dat horlogebanden . Com van de eigenaar is doet daar niets aan af.

Een review in de vorm van een ervaring is een constatering anders kan het geen review zijn.

Daarnaast was het sarcasme. Mede door deze emoticon :crazy_face:

Juist dat het een goede ervaring was over het bedrijf van de eigenaar maakt het zo grappig.

1 like


Toevallig dezelfde band gehaald. Ik heb hier geen last van dus het kan wel anders met donkergroen.

Nog steeds aan jou wat je wilt doen.

2 likes

Dit zou niets uit moeten maken lijkt me?

Het wordt opgelost! Krijg een nieuwe opgestuurd.

5 likes