Test klok blijkt groot succes :P

ik zit al langer te twijfelen of ik wel of geen rolex zou kopen, 1 reden is de maat: 40mm, voor een duiker gaat het, maar het is niet al te groot.
Het is redelijk veel geld, dus om een miskoop voor te blijven leek het me een goed idee om een duikertje te kopen van 40mm.
Maar vooral geen nepper , zag vandaag op mijn werk weer eens iemand met een daytona waarvan je op meters afstand al kon zien dat het niet klopte (td)

Ik heb dus een seiko gekocht , en ik moet zeggen het bevalt prima (tu) , zo goed zelfs dat ik het maar even aankijk of er nu nog wel een lex moet komen… :stuck_out_tongue:

Na die test met een Seiko kan een .Olex alleen maar tegen vallen…Kost 30x meer en biedt hetzelfde :D:D

ik durf het niet te zeggen maar dacht het wel (tu)

Een Rolex is nooit een miskoop, hoor.

Qua design is zo’n Seiko ook wel leuk, maar dat kan het gevoel bij een Rolex onmogelijk benaderen.

groet

Ik zou een Seiko met witte Seiko letters kopen. Deze met die zwarte letters heb ik overwogen, maar ik zie toch graag het Seiko duidelijk staan… :wink:

hoi robbie,

“seiko” is in metaal , en als je hem onder een bepaalde hoek houdt wordt 't onleesbaar , als je hem gewoon omhebt komt dat eigenlijk niet voor .

mvrgr joost

Hangt v.d. achtergrond af die je dan via het metaal gereflecteerd ziet… Zo worden de uur indicatoren op m’n nieuwe Night Hunter bijna onzichtbaar als ik 'm af wil lezen met een donkere trui aan…

mooi en goed horloge die seiko
gr oscar

Tja, wie wil er nog een *olex als je eenmaal een Seiko hebt … :smiley:

Geniet ervan.

Ruud

hoi ed,

ik ben een tijdje terug eens naar een rolex wezen kijken, en toen ik mijn super avenger afdeed en een datejust omdeed, begon ik toch zeker te twijfelen, het verschil van een klok van 48 naar 36mm is dan redelijk groot.

mijn kleinste horloge is een glashütte spezimatic van 37mm en deze draag ik eigenlijk nooit, daarna komt mijn seamaster van 42, de rest is groter , eberhard en meistersinger 43mm.

dus als ik een rolex koop wordt het een duiker, (daytona valt af ) en deze hebben nog maar een maat (je) van 40mm.
als ik ze in mijn handen heb vind ik het geweldig , maar als ie dan omgaat… is het zeker wennen, vandaar de seiko van 40mm nu kijk ik het voorlopig even aan, en wie weet

Ik heb deze:

Lijkt erg op 'olex :wink: maar kost een 20e ervan. Met duidelijk Seiko in het wit, dus geen gezeik over na-aper ofzo.

seamaster Schreef:

zo goed zelfs dat ik het maar even aankijk of er nu nog wel een lex moet komen…

Dan is het wel een hele verstandige aanschaf! Gefliciteerd!