Test, wijzerplaat pootjes met frees

Staat nog steeds op hun website. Ook bij Beco.

Ik herstel liever zelf dan af te hangen van anderen.

Opsturen, lazeren en terug sturen… kost wat en tijd gaat verloren.

Voor recente wijzerplaten kan je dan beter een nieuwe bestellen als je aan deze onderdelen kan komen.

Inderdaad staat hij er nog op bij Boley. Had op “dial” en “dial feet” gezocht maar niet verder in het assortiment gezocht.

Nieuwe wijzerplaten zijn tegenwoordig niet meer echt goedkoop en van veel merken niet te bestellen. Reken bij veel merken op een prijs tussen de € 200,- en € 475,- wvk.

Dan heb je al eentje met steentjes en wijzers bijgeleverd van bekend merk Swatch groep :sunglasses:

Omdat men tegenwoordig liever lui is dan moe, men is niet meer prestatie gericht, alleen maar gemakzucht is wat telt. Zo krijg ik hier regelmatig horlogemakers op bezoek om bij te leren die niet eens weten met wat voor gereedschap, en waar het voor dient, ik mee werk. Boeken van meer dan 100 jaar oud frans duits engels over repareren heb ik gelezen vertaald en uitgeprobeerd. de beste metode of in combinatie heb ik opgeslagen

Maar dat is het met alles hoor oefenen oefenen

Dat schoot mij ook zo maar te binnen hoor,

Natuurlijk ben ik het daarmee eens, maar zo te lezen is dat niet voor iedereen weggelegd, en onze vriend BMWx6m waar ik toch een beetje bewondering voor heb, wil dat gewoon zelf kunnen en doen, dus die zal het met solderen moeten doen, en dat gaat hem lukken

2 likes