Testmod

Ik was vandaag met mijn monsters bezig voor een forumlid. Nadat de gewenste mods gemaakt waren, ben ik nog even doorgegaan…
Input:
een SKX009
Stukjes monster (overblijfsels van een verknalde van Dale van het buurforum)

Het resultaat (moet nog een keer over)

Monster met wijzerplaat van SKX009 en eigen wijzers. De lume was van de wijzers gesmolten, heb ik er even snel bijgesmeerd, maar dat kan stukken beter.


Hij staat best goed al zeg ik het zelf. De chapter-ring heb ik bijgesneden (en met stift weer zwart gemaakt) zodat de rondjes er goed uit komen.


En dit is de SKX009 met een monster-wijzerplaat en de eigen wijzers. Ook hier was er lume weggesmolten wat ik er was onhandig bij heb gesmeerd.

De lume heb ik onverdund uit het potje gehaald. Moet eigenlijk met water verdund worden, maar omdat ik zo weinig nodig had maar even zo gedaan. Maar dat moet zeker even opnieuw gedaan worden…

dat ziet er cool uit hoor!!!

Iet er weer mooi uit Rob, zou enkel ook de wijzers overzetten. Dit mede omdat ze een afwijkende kleur hebben…groen/wit.

geinig dat het allemaal wel een beetje op elkaar past.

Ik vind het niks, beide modellen niet, dan hou ik het liever bij het origineel.

Maar ga vooral door met uitproberen, de monster-mods vond ik heel geslaagd :smiley:

Ruud

Ik zit daar inderdaad ook een beetje mee. In “real life” zie je het verschil niet zo, en in het donker is het verschil juist leuk. Met de lume-pasta kan ik ze trouwens ook gelijktrekken…
Monster-wijzers horen een beetje bij monsters (vandaar dat ik de Yao wijzers ook niet snel erop zal zetten).

He Rob,

Blijft leuk een beetje rommelen met wijzertjes, chapterringen en wijzerplaten.
Toch ben ik het met Ruud eens, deze zijn het net niet. idd jammer van de gaatjes in de Monster plaat :frowning:
But geep up the good work.

FF vraagje heb jij niet toevallig (of iemand anders) een secondewijzer van een seiko over ??? maakt niet uit wat voor type. Wil namelijk eens kijken hoe mijn gemodde monster er met een oranje secondewijzer uit ziet.

Nog even een idee!! De wijzers van die Citizen dan…en als je hem anders nog steeds wilt weg geven, weet ik wel iemand… :wink:

Ik heb nog wel een oranje wijzer liggen. No problem voor knutselvrienden :wink:

Nee, die glimmen wel erg veel. Ik vraag me ook af of ik die kan uitwisselen…

Ik ga eerst maar even met de lume-pasta in de weer, een beetje netjes maken :smiley: