Tests met het forum, kijk/praat mee!

Ik ben vandaag wat mogelijkheden voor het forum aan het testen. Even wat veranderingen en gedachten:

-De homepage heeft een iets andere indeling, imho erg handig dat je alle posts van buitenaf op gelezen kunt zetten.
-RSS, ik heb geen idee of en hoe dat werkt, misschien kan iemand het toelichten en testen? En is dat handig?
-Horlogemarkt.nl direct te benaderen
-smileys toevoegen via een druk op de knop. Ipv zelf intypen. Gemak dient de mens. Ik denk wel dat ik X( de nek om ga draaien. Of misschien smileys uitzetten voor de onderwerpregel? Is wel het (td)/(tu) systeem weg. Maar dat heeft men geloof ik sowieso nooit begrepen.

Er gaat ook nog wat fout, ik merk dat sommige teksten verkeerde kleuren hebben. Valt je nog iets op wat niet goed is, post dat dan even svp?

Vanaf vanavond kun je nog hooguit 75 pb’s bewaren! Dus schoon op wat je opschonen kunt, morgenochtend zijn alle berichten boven de 75 weg!

Ik vind zelf smileys in de titel van een bericht irritant. Nu zal ik ze zelf in een enthousisaste bui ook wel eens hebben gebruikt maar ik stel voor ze uit te zetten. Dat kan per smiley dus ik kan de (tu)/(td) aan laten staan.

Laat die duimen maar aanstaan Henrik.

Ze hebben wel een functie: http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,56088

Ik vind het beginscherm NU veel overzichtelijker. Goed werk!

Eén suggestie: staat “Ervaring met (Ver)kopers” niet logischer onder Horlogemarkt.nl?

Succes!

Goede suggestie. Maar het gaat om alle verkopers, niet alleen horlogemarkt. Misschien moet de kop van dat gedeelte dan anders heten?

Handel en Wandel? Handel & Wandel!

Ik denk dat als je het in de subtitel zet, dit wel duidelijk is toch?

En een kwestie van je klanten opvoeden… :wink:

Even wennen maar wel veel overzichtelijker nu.

Er wordt nog wel eens naar een adres voor reparaties en beurten gevraagd.
Heb je overwogen “Ervaring met horlogemakers” onder Handel & Wandel?

gr.
Peebee

peebee Schreef:

Even wennen maar wel veel overzichtelijker nu.

Er wordt nog wel eens naar een adres voor
reparaties en beurten gevraagd.
Heb je overwogen "Ervaring met horlogemakers"
onder Handel & Wandel?

gr.
Peebee

Ik zou dit ook wel een toevoeging van waarde vinden. (tu)

Verder vind ik de indeling nu veel overzichtelijker en prettiger dat je direct naar de Horlogemarkt kan gaan. Daarnaast is het smiley’s toevoegen nu veel leuker en makkelijker. (:smiley:

Henrik Schreef:

Ze hebben wel een functie:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,56088

Doe me a.u.b. een lol en laat m’n (tu) staan bij “ervaringen met…” Ik vind 'm echt cool en ben er aan gehecht.

Verder leest de nieuwe stijl lekker weg!

Gr. Roel (tu)

Nou de automatische reactie wil niet.

Ik vindt het niet echt nodig dat Henrik toestemming moet geven, maar het geeft wel vaak een ellelange discussie.
Niet altijd leuk om te lezen, maar ik volg het toch meestal wel, met een vinger op de scroll.

Ook gebeurd het errug (om aan te geven hoe) vaak, dat de eerste reactie een link naar de uitleg is.
Geef bijv. dmv een ster in de kop aan of het een incomplete adv. is
En 6 maanden of 50 reacties vind ik erg veel, maar inschrijven en gelijk en advertentie plaatsen hoeft voor mij ook niet.

Beter dan voorheen …
Het is meer zoals een basis phpbb forum.
RSS is handig als je de hele dag achter je pc zit, en dus ook direct op een post wil reageren. Maar voor de mensen die toch alleen 's avonds kijken …
Markeren als gelezen vind ik ook goed … vroeger moest je het altijd openen …

Prima verandering(tu) Één minpuntje: de kleur van de links naar horloge-startpagina en horlogemerken-startpagina is te licht:(

Nou ja, nog een tweede puntje: het vintage forum staat niet bovenaan;)

Toch maar niet, maakt niet echt uit.

Ik heb een hoop (tu) als ik mijn recensies nalees. Alleen, niemand heeft die thumbs up uitleg gelezen :frowning:

Zou mooi zijn als die duimen er nog aan toegevoegd kunnen worden… :smiley:

Ik werp mij bij deze op als vrijwilliger om dat te doen (en dan doe ik meteen de eerste drie pagina’s erbij).

Henrik Schreef:

Ze hebben wel een functie:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,56088

robbie409 Schreef:

Zou mooi zijn als die duimen er nog aan toegevoegd
kunnen worden… :smiley:

Ik werp mij bij deze op als vrijwilliger om dat te
doen (en dan doe ik meteen de eerste drie pagina’s
erbij).

De rest wordt gedaan door iemand met een (td) :wink:

ik vind het erg mooi zo.(tu)

Homepage is overzichtelijker en de markt is makkelijker toegangkelijk. Smileys met een druk op de knop zou makkelijk zijn.
De duimen kan men altijd plaatsen in de tekst, hoeft dan niet in de titel.

Yes, de links onderin zijn nu goed zichtbaar(tu)