Goedenavond HF’ers,
Zomer 2019 vertelde mijn schoonbroer dat hij wel een groene nep Rolex wilde voor weinig.
Dus ik op zoek en deze Tevise met groene wijzerplaat op Ali gekocht voor de prijs van €1,- incl verzending!! Ik dacht dat het een ludieke actie was en vermoedde niet dat hij ooit zou arriveren. Maar voor die ene Euro durfde ik het wel aan.
Wat schetste mijn verbazing? Twee weken later werd dat ding daadwerkelijk afgeleverd.
Mijn schoonbroer is totaal niet geïnteresseerd in horloges. Hij was dan ook verbaasd dat ik de look-a-like voor hem had gevonden en beloofde hem te dragen en tot mijn verbazing zijn we nu drie jaar verder en dat ding loopt nog steeds. En de Tevise wordt niet gespaard: onder water, slijk, bomen kappen, valt regelmatig, etc etc.
Ok, +7 min op 48 uur maar toch. Ga hem nu wat proberen bij te stellen en kijken of dat lukt
Ben benieuwd wie er nog meer positieve ervaringen met het merk heeft.
8 likes
Soms kun je verrast worden door die goedkope meuk.
Inkreeg bij aankoop van een vest van een paar tientjes een horloge kado. Superlicht blikkerig ding met automaatje erin. Liep verbazend precies.
Haha, heerlijk toch. Van het merk nog nooit gehoord €1- inclusief verzenden een postzegel is al duurder, dan nog de administratie, label erop, verpakking🥴 pfffff
Leuk. Goedkoop is niet altijd duurkoop. Meestal wel En nee, geen ervaring met deze Hulk of het merk.