Textiel bandje voor IWC Spitfire

Hallo leden,

Ik ben op zoek naar een wat goedkoper alternatief voor onderstaande band van IWC. 250 euro vind ik wat aan de hoge kant. Als ik Google kom ik uit op veel opties van rond de 20 euro en dat vind ik weer aan de lage kant. Budget ligt zo rond de 100 euro. Ik hoor graag of jullie aanbieders kennen van hoge kwaliteit textiel straps. Dankje!! :slight_smile:

De IWC band heb ik zelf ook gehad, prima kwalitatief bandje. Je kunt er ook een goedkoper alternatief op zetten, maar deed wmb af aan het horloge. Succes met zoektocht.

1 like

Fluco heeft iets. Ik moet wel zeggen: normaal ben ik enthousiast over dit merk, maar ik weet niet of dit nu een erg mooi bandje gaat zijn.

3 likes

Ik heb die int groen van ali. Twee gelijk gekoch omdat ik dacht dat die er snel door ging zijn, maar niks is minder waar.

Toppertje

1 like

Er stonden hier pasgeleden 2 22mm iwc like flieger-straps te koop in t te koop hoekje.

En er zijn zekers wel voor minder geld betere banden te verkrijgen die zekers geen afbreuk aan t horloge doen maar t horloge zelfs beter tot zn recht laten komen.

1 like

Dankje, ziet er goed uit!

Thanks! Alleen hebben ze die enkel in leer, volgensmij.