ThaPapper

Geweldige verkoopervaring met koper gehad. Flinke rit gemaakt (samen met zijn vrouw) om het horloge direct op te halen. Leuk contact, snelle betaling en zeer overtuigend :clap: Daarom zeg ik het maar … @ThaPapper is de beste :raised_hands: #5sterren #TripleA

3 likes

Net een mooie band verstuurd aan @ThaPapper. Kan me enkel aansluiten bij de mooie woorden van de voorgaande, gerespecteerde, forumleden, top gozer, betaald in een flits, sneller zou ik zelf niet kunnen… Aardig contact en in de aard van ons forum: voor mekaar en met elkaar :facepunch:

4 likes

goed - beter - Thapapper!

Bandje over genomen van Christiaan. Zeer prettige communicatie, bandje uitstekend verpakt, beter kan haast niet!

Kortom, een aanrader, koop of verkoop graag nog een keer iets bij/aan je!

1 like

Nu een bandje én een horloge verkocht aan @ThaPapper. Hij is hem opkomen halen met de brommer. Mw. Thapapper zal er blij mee zijn. Leuk, alweer een interessant forumlid ontmoet en een vlotte deal met deze gewaardeerde liefhebber, waarvoor dank! Graag tot een volgende keer👍

1 like

Ik val een beetje in herhaling als ik zeg dat @ThaPapper een topper is, maar het is natuurlijk wel zo. Was het vorige week voor zijn vriendin, dit weekend heeft hij zelf een topstuk gescoord. Echte liefhebber en prettig om aan de keukentafel te hebben! Graag tot volgende week :grin:

2 likes

Prima deal gemaakt met @ThaPapper. Persoonlijk contact blijkt toch altijd het beste te zijn.
Allebei blij het weekend ingegaan. Netjes alles afgehandeld zoals het hoort.
Zat de wereld altijd maar zo in elkaar… Wellicht tot een volgende keer.

2 likes

Zeer prettige ervaring met Christiaan. One of the good guys hier op het forum :ok_hand:.

7 likes

Er prettig zaken doen met Christiaan :thumbsup: leuk en vlot contact en een bliksemsnelle betaling.

1 like

Toch al snel weer een week of 4 geleden dat ik een deal had met @ThaPapper. Zoals vaak op zondag troffen we elkaar in een faire deal, ik wil er geen gewoonte van maken, (of misschien toch wel​:wink:), maar als ik dan toch iets verkoop dan graag aan Christiaan. Top lid van dit forum :1st_place_medal:

5 likes

Horloge verkocht aan Christiaan, erg aparte maar leuke deal. Het horloge niet uitgepakt en gelijk doorgestuurt met de post :see_no_evil:

Geld was er nog sneller dan ik het pakketje kon toesturen…Thanks en ook nog de verzendkosten overmaken :+1:t2:

Dus zeker een aanrader !

1 like

Christiaan is een topper, niets minder. Als spijtoptant van een flipperactie heb ik gisteren dit ongedaan kunnen maken. Soulmate @ThaPapper was bereid zijn nieuwste aanwinst na een paar dagen alweer af te staan. Diepe buiging. :hugs:

3 likes

Voor de tweede keer een deal gedaan met Christiaan, dit keer een ruil. De deal zelf was snel beklonken, maar nog sneller (lees dezelfde avond) kwam Christiaan gezellig langs zodat we beide het weekend konden genieten van onze NA.

Christiaan is wat mij betreft een aanwinst voor het forum, een groot liefhebber met ook een oprechte interesse in een ander en een goed hart. Echte aanrader!

@ThaPapper bedankt voor de mooie prins :yum:

7 likes

En weer terug waar die hoort, hij miste zijn andere tritium vriendje. En zo voor de kerst is iedereen weer verenigd. @ThaPapper weer bedankt voor de vanzelfsprekendheid waarmee dit soort deals voor mij uitermate plezierig verlopen. Niet de de eerste keer, en wellicht ook niet de laatste👌
En bedankt nog voor de GS catalogus :heart_eyes:

2 likes

Een aantal onderdelen verkocht aan @ThaPapper. Vlotte communicatie, snelle betaling. Zoals het hoort, top! :+1:
Christiaan, bedankt!

2 likes

Horloge verkocht aan @ThaPapper. Prettig contact. Zeer snelle en nette communicatie en afhandeling. Zeker een aanrader!

2 likes

Vanavond is Christiaan met ega langsgekomen om een horloge af te geven(!) dat hij mij geheel vrijblijvend heeft geschonken! Werkelijk een heerlijk gezellige kletsavond gehad waarbij horloges en een beetje muziek de boventoon voerden. Nogmaals enorm dank voor het horloge Christiaan, werkelijk geweldig!
Heel veel sterkte en succes met je oog, gaat de goede kant op! :+1:t2: Nu de ander nog… :wink:

Mijn nieuwe aanwinst… terug naar mijn puberjaren… :boy:t2:

6 likes

Christiaan ten voeten uit!🖒

3 likes

Vandaag @ThaPapper zijn Ball overgenomen.
Kan niets anders zeggen dan perfect! Deze liefhebber is een aanwinst voor het forum. Al geruime tijd geleden laten blijken dat ik dit horloge toch wel heel aantrekkelijk vond, en toen bij Christiaan t flippervirus weer zijn werk deed was de deal dan ook snel gesloten.
Bedankt voor deze geweldenaar Christiaan👍

6 likes

Christiaan heeft mijn Bulova Moonwatch overgenomen. Perfecte communicatie en razendsnelle betaling :ok_hand:t2: Zeker een aanrader dus!

5 likes

Vandaag @ThaPapper voorzien van een horlogeband met jarratel hardware en een horloge met TL verlichting :roll_eyes: no kidding: geweldige kerel om mee te ouwehoeren over horloges en onze idiote hobby :speak_no_evil:

5 likes