ThaPapper

Vandaag kwam @ThaPapper bij mij langs om een horlogekoffer te kopen, erg leuk gesprek met deze aardige en enthousiaste man. Zeker een aanrader om fijn zaken mee te doen!

4 likes

Vandaag bij groot horlogeliefhebber @ThaPapper mijn laatste NA opgehaald. Even onder t genot van een koffietje bij gekeuveld, helaas niet teveel tijd omdat er nog een afspraak op t programma stond.
Over Christiaan als verkoper niets dan lof, hij is pas tevreden als de ander dat ook is :+1:
Tnx Christiaan, en niet teveel snoepen hè :joy::+1:

6 likes

Meest recent. :wink:

5 likes

Wishful thinking :joy::+1:

4 likes

Hij bedoelde toch de laatste aanwinst van afgelopen week? :rofl:

4 likes

Ik bedoelde de laatste NA van zondag jl :tongue:

4 likes

Vandaag mijn ingeruilde Halios aan @ThaPapper verkocht. Hij is hem persoonlijk op komen halen samen met zijn persoonlijke securety :+1:
Christiaan zag er nogal hongerig uit , dus maar wat druiven en kaas op tafel gezet en het nieuwe speelgoed overhandigd. Was weer een gezellige avond …:call_me_hand: Tnx en geniet ervan :wink:

10 likes

Vandaag een drive by gedaan bij @ThaPapper: gisteravond laat mijn bestelling doorgegeven, vannacht bevestigde reservering, vanmiddag om de pols😆 Lijkt bol.com wel zo soepel allemaal weer. TOP forummer👍

6 likes

Ik sluit mij aan bij de inmiddels imposante lijst van blije mensen. Heel ontspannen ontvangst voor mij en mijn twee zoontjes. Lekker gepraat over horloges.
Dank voor de deal en de prettige omgang.

Succes met je komende Seiko projecten. Ik ben benieuwd!

4 likes

Gisteravond zette ik mijn Halios Tropik te koop. Meteen bericht van Christiaan: ‘tot hoe laat ben je wakker’? U raadt het al, op de drempel van de nacht, was hij daar om samen met zijn bodyguard, replicakenner en valsgeldcontroleur zijn tweede Halios van de week - spaar ze allemaal! - mee te nemen. Het was weer een ouderwets gezellige boel.

Graag tot de volgende deal!

afbeelding

8 likes

:joy:

3 likes

In bovenstaande positieve berichten herken ik @ThaPapper zeker. Na communicatie via PB een bezel-inlay ontvangen voor mijn Seiko Solar Diver. Geheel kosteloos!

Zoals eerder aangegeven, naast een meer dan gewaardeerd forumlid, inderdaad “One of the good guys”

Christiaan bedankt!

3 likes

De Bulova Moonwatch van Christiaan overgekocht. Snelle reacties, vriendelijke toon en goed verpakt. Horloge zoals omschreven. Voor herhaling vatbaar!

2 likes

Goed, beter, best. @ThaPapper bedankt weer voor een prettige deal en even bijpraten. Het was weer een mooie zondag om over horloges en vanalles te praten👍

4 likes

Vandaag voor de zoveelste keer een ‘deal’ met @ThaPapper beklonken.
Ik was erbij toen deze BB de NA van Christiaan zelf was geworden. Ik vertelde hem direct dat, als er een flipper virus op kwam zetten bij deze , ik toch wel graag op de ‘lijst’ zou willen komen… Ik moest het flipper virus er ditmaal wel een beetje in pushen, maar het heeft mogen baten. Bedankt Chris … voor wederom een topper.

5 likes

Mooi horloge van @ThaPapper over kunnen nemen. Snelle reacties, snel verzonden met tracking code. Het horloge is zoals beschreven en goed verpakt. Veel soepeler kan het bijna niet lopen. Christiaan, bedankt! :+1:

3 likes

Zojuist totaal onverwachts toch de Sinn 857 aan @thapapper overgedragen. Super leuke mensen (vrouwlief kwam ook mee want natuurlijk moet ergens gegeten worden als je zo’n pokke-eind moet rijden).

Veel plezier ermee en wellicht tot de volgende :sunglasses::sunglasses:

3 likes

Ik heb een bandje van @ThaPapper gekocht. Mooie deal, fijne communicatie, snel en netjes verstuurd. Allemaal goed, ik zou zo weer iets van hem kopen.

1 like

Zojuist aan Chris mijn Citizen verkocht. Zoals vanouds gezellig weer met een kopje koffie erbij en lekker ouwehoeren over onze hobby. Vrouwlief was er deze keer ook bij…leuke kennismaking.

Top Chris…dank weer :+1:

5 likes

Vlotte deal met @ThaPapper gedaan & zijn Gshock overgenomen!
Mooie deal als echte HF’ers. Zat al op de post voordat ik 'n tikkie kreeg!:ok_hand::+1:

4 likes