ThaPapper

In mijn vakantie was het pakketje van @ThaPapper binnen gekomen. Netjes en goed beschermd verpakt. Het thuisfront had het al open gemaakt en doorgeven dat het echt een cool boek was.
Gisteren heb ik het zelf mogen bekijken. Top!

Een erg leuk idee, de verloting. Thanks!

1 like

Oris horlogesluiting overgenomen van @ThaPapper. Fijn contact, vlotte communicatie en zeer netjes verpakt!

Tot een volgende keer!

1 like

Vandaag een fijne overhandiging van een horloge aan @ThaPapper gedaan. Een echte kenner, van meer dan alleen horloges. Snel en goed voor elkaar. Een aanrader.

2 likes

Tsja, wat zal ik eens zeggen. Niets dan lof voor Christiaan. Een hele onverwachte en snelle ruildeal met hem gemaakt.

Iets met stoute schoenen, prettige en snelle communicatie, een hele snelle afspraak en bezoek, het voordeel als je redelijk bij elkaar in de buurt woont, en een heerlijke avond bomen met Chris en zijn vriendin over van alles en nog wat, maar voornamelijk horloges was het resultaat.
Lekker en eerlijk zitten brainstormen over deals en de vaak bijbehorende perikelen op het forum en daarbuiten.

Chris, ik heb genoten van de avond, en dit soort ā€œboomavondenā€ zouden we meer moeten doen. :wink:

Kortom een alle vriendelijkst HF-lid met een alleraardigste secondant zoals we ze graag op het forum hebben.

En, ja het handelsmerk, een kopje Espresso ging er samen wel in. :smiley:

Christiaan, bedankt ook voor de prachtige B&R en geniet van de GS! :+1:

Overigens dank aan @daffie voor de mentale ondersteuning in het voortraject. :wink:

4 likes

@ThaPapper heeft een horloge van me overgenomen. Alles snel geregeld en zelfde avond nog afgesproken. Zeer correct en vriendelijke ontmoeting. Zeker aanrader.

2 likes

Wederom een horloge overgenomen van @ThaPapper ā€¦
Uiteraard weer buitengewoon geregeld , zelfs persoonlijk helemaal naar het zuiden des lands gebracht dit maal :smiley::+1:

4 likes

Horloge overgenomen van @ThaPapper. Uitstekende communicatie en alles snel geregeld :+1:

Aanrader!

1 like

Vandaag een horloge aan @ThaPapper verkocht.
Heb deze welgeteld 5 minuten in mijn bezit gehad, op het moment ik al wist dat het hem niet ging worden. Ik had van tevoren al een berichtje gehad van Christiaan dat hij interesse had, met de verkoop als gevolg.

Christiaan is zo welbespraakt als een directeur, maar heeft de polsen van een bouwvakker. Het horloge komt daarom veel beter tot zijn recht en het is je gegund.

Wat betreft de verkoop zoals het hoort. Netjes, snel en gezellig. Graag tot de volgende keer.

5 likes

Zojuist @ThaPapper over de vloer gehad met zijn partner (zondagavond, moet kunnen) en los van de verkoop het heerlijk over horloges en aanverwante zaken gehad. Alles wat eerder over ThaPapper is gezegd klopt: vlot met communiceren, straight to the point en wellicht een tikkeltje ongeduldig :wink: Mooie ontmoeting met een fijn forumlid.

6 likes

Gisteren een uitstekende ervaring gehad met @ThaPapper ā€¦ we hebben zelfs vrolijk samen over de vloer gekropen :joy: :joy:

Zeer betrouwbare verkoper en een gezellige mede-HFā€™er! Ik ben erg blij met de Citizen!

3 likes

Weer een leuke deal gedaan met Christiaan aka @ThaPapper. Elkaar wat gunnen, geven en nemen, een ware forummer. Bedankt :smile:

2 likes

Heel gaaf gebaar van Christiaan @ThaPapper ! Hij deed mij een leuke Vostok duiker cadeau! Het horloge kwam netjes verpakt aan en ziet er super uit! Bedankt! :smile: :+1:

4 likes

Uitstekende ervaring met Christiaan (@ThaPapper). Jammer dat hij uiteindelijk toch geen klik had met het horloge, maar hopelijk was het wel een gezellig etentje op Kijkduin.

1 like

Dit was echt een ā€˜flits-dealā€™. Ik heb er geen ander woord voor. Toen hij aangaf te willen kopen stuurde hij meteen zn adres mee. Toen ik reageerde met akkoord en betaallink krijg ik binnen 10 seconden een notificatie van betaling via de ING app. Zo snel geregeld!

En bij ontvangst een bericht en een foto hoe hij de ceramische bezel insert wilde gebruiken.

Prettig en snel dus! :+1:t2: @ThaPapper bedankt.

1 like

Vandaag een bijzonder leuke ontmoeting gehad met Christiaan @ThaPapper en zijn charmante partner. Horloge verkocht onder het genot van een kop koffie en een geanimeerd gesprek. Van Harte Aanbevolen !

3 likes

Heel prettig zaken gedaan met Christiaan @ThaPapper !
Van harte aan te raden.
Communiceert snel en komt zijn afspraken na. :+1:

3 likes

Tijdens een middagje bijpraten, erg gezelligšŸ‘Œ, een mooie ruildeal met @ThaPapper gemaakt! Ik kon mijn ogen niet afhouden van zijn Omega Seamaster Planet Ocean GMT Good Planet, kwam uit een borstzak tevoorschijnā€¦en ik was verkocht, wat een horloge! Christiaan weer super bedankt!

3 likes

Fijne deal met Christiaan @ThaPapper, snelle communicatie en betaling. Aanrader! :+1:

1 like

Op zoek naar een Everest band voor op mā€™n 16710 kwam ik in contact met Christiaan.

Hij deed een up van zā€™n Everest verkooptopic met de aanvullende informatie dat zijn band ook op o.a. de 16710 zou moeten (ja, zou moeten) passenā€¦

Vanaf toen ging het snel. Hij toonde zich een behulpzame verkoper want ook hij durfde het niet 100% te garanderen, die pasvorm. Maar, niet goedā€¦retour en geld terug! Kijk, daar kan een collega HF lid wat mee. Gelukkig heb ik hier geen gebruik van hoeven maken want de band past!

Ik ontving snel antwoord op de PBā€™s en het opsturen moet snel gedaan zijn want de band was, zeer goed verpakt, snel binnen!

Alles ging verder volgens afspraak waardoor het totaal een prima aankoopervaring was.

3 likes

Vandaag een gezellige kennismaking met Christiaan die mijn Grand Seiko Spring Drive kwam ophalen.
Horlogeliefhebber pur sang! Man van zijn woord en betrouwbaar.

O ja we hebben natuurlijk heerlijk over horloges gekeuveld. Veel plezier met het horloge Christiaan :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

1 like