ThaPapper

Nachtelijk bezoek (gelukkig wel op voorhand afgesproken) van @ThaPapper en z’n zoon om m’n Seiko op te pikken. Fijne kerels, makkelijke deal, aangename koffie. Meer van dat! Merci, Christiaan!

1 like

Horloge verkocht aan Christiaan. Wederom een zeer plezierige ontmoeting met Christiaan @ThaPapper en zijn charmante partner. Gastvrij, sympathiek, een prachtige gouden Zenith en een leuk gesprek. ‘ I tip my hat ‘ en dank voor de koffie :+1:t3::clap:t2:

1 like

Mijn Omega NATO is nu in de juiste handen! :+1:

Heel vlotte deal met @ThaPapper , helemaal goed. :ok_hand:

3 likes

Van Christiaan een hele mooie Doxa overgenomen.
Fijne snelle en vriendelijke communicatie. Het horloge overeenkomstig de beschrijving, wat wil je nog meer​:+1::+1:
Bedankt @ThaPapper !

4 likes

Prettige transactie via de post met @ThaPapper zeker voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

@ThaPapper
Prettige communicatie ondanks een misverstand.
Erg vriendelijk. Bedankt voor de deal

1 like

Misverstand geen probleem hoor Ferdi, we hebben het horloge de volgende dag alsnog heel plezierig opgehaald.:ok_hand:

Ik dacht dat hij een grapje maakte. Rond 11 uur 's avonds, kort nadat mijn horloge online stond, wilde hij vanuit Zuid-Holland meteen afrijden naar Zuid-Limburg. Nog tijdens de chat hier via het forum, was hij al vier straten verder; ik zit al in mijn auto.
‘Euh, is dit een grap, het is een dikke twee uur?’
'Nee, hoor ben al onderweg; geef me jouw gegevens maar.'
Hier bij mijn thuisfront hadden ze zo iets, van jullie, met jullie horloges tikken niet :slight_smile: Getwijfeld, niet lang, maar toch afgesproken…
Rond 1 uur 's nachts arriveerde hij samen met gezelschap en zo heb ik mijn eerste nachtelijke deal gesloten. Wat een geanimeerde, leuke gast(en), correct in contact en een hele leuke ervaring. Ondanks dat ik nu mijn ogen even niet open krijg, want het is weer vroeg ochtend, vraag ik me nu af: had ik dit willen missen?
Absoluut niet, bedankt en (hopelijk) geniet je nog lang van deze ‘grey beauty’. Deze is echt de moeite waard.@ThaPapper

7 likes

Isofrane aangeboden gekregen en overgenomen van Christiaan aka @ThaPapper. Helemaal goed: vlot contact, snelle afhandeling en in aangegeven staat. Dank Christiaan!

Aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Een mooie Seiko SPB143 van Christiaan @ThaPapper gekocht.
Snel afgehandeld en prettig contact.
Bedankt, Christiaan. :+1:

2 likes

Vanmiddag bij Christiaan (@ThaPapper) ‘op de koffie’ geweest en hem een van zijn horlogepareltjes afhandig gemaakt. Lekker even gekletst over alledaagse dingen en uiteraard ook over horloges. Ontzettend gastvrij ontvangen, zoals eigenlijk al verwacht na de vlekkeloze communicatie en een prettige deal kunnen maken. Dat zou zo maar eens niet de laatste keer kunnen zijn, we weten allebei wat flipperen is … :wink:

Dank je wel Christiaan! :ok_hand:

2 likes

Horloge overgenomen van @ThaPapper leuke deal en ik ben erg tevreden.

Bedankt :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @ThaPapper. Relaxt forumlid om zaken mee te doen. Ook was het doosje in het pakket echt bomvrij verpakt.
Kortom zeer tevreden :+1:

2 likes

We proberen allemaal zo nauwkeurig mogelijk tijd te meten, maar eigenlijk zijn de meest magische momenten als we alle gevoel voor tijd verliezen. Zojuist een bijzonder prettige transactie afgerond met @ThaPapper, in het oog van de storm terwijl de volle koffiebekers in het rond vlogen waren wij gezellig over horloges, het leven en alle goede dingen aan het kletsen, en op de terugweg bedacht ik me dat mensen zoals Christiaan (en vriendin!) dit forum zo speciaal maken. Dank voor alles Christiaan en graag tot een volgende keer.

7 likes

Vandaag mijn Oris 65 ‘bico’ aan Christiaan aka @ThaPapper verkocht. De communicatie vooraf liep al prettig maar de live overdracht met Christiaan en zijn vriendin was er weer eentje in de categorie ‘dit is waarom het Horlogeforum zo tof is’. Gezellig vanaf het eerste moment, lekker hoge (horloge)informatiedichtheid en ook nog gelachen! Voor mij nog zijn Blancpain meegenomen om die te bekijken :+1:t2:

Aanrader, zonder twijfel!

2 likes

Weer een leuke deal gesloten met Christiaan aka @ThaPapper. Deze keer een iWatch overgenomen en alles wederom helemaal goed.

Communicatie top, snelle afhandeling/ levering en in aangegeven (nieuw)staat. Ik heb weer ff iets om mee te pielen :+1:t2:

1 like

Ik heb niet alle 96 voorgaande reacties gelezen… maar ik sluit me aan bij alle positieve, leuke en gezellige ervaringen die andere hf-leden gehad hebben met @ThaPapper Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 negatieve ervaring bij zit! Als dat wel zo is ligt het niet aan Christiaan :sweat_smile:

:star::star::star::star::star: 5 sterren :ok_hand:

5 likes

@ThaPapper bedankt voor de prettige afhandeling en zelfs het bezorgen van de Citizen👍🏻

Kan Christiaan alleen maar aanraden.

2 likes

Horloge overgenomen van @ThaPapper. Snelle deal, snelle verzending en snelle bezorging. Ik ben helemaal blij! Bedankt voor deze prettige deal Christiaan!

2 likes

Heb het genoegen gehad om een mooie G-SHOCK te mogen overnemen van @ThaPapper.

De deal was snel beklonken en het horloge snel geleverd :ok_hand:

2 likes