ThaPapper

Eerder vanavond een McBakkie gedaan met de heer en mevrouw Christiaan (@ThaPapper).

Dat was als vanouds, even gezellig bijkletsen en de TSAR weer ‘terugbrengen’. Ben blij dat mijn TSAR terug op z’n oude nest is, hij past ook goed bij de damesversie die nog steeds om de pols van de vrouw des huizes pronkt. Leuk! Zo’n ANWB stelletje … :wink:

Veel plezier ermee Christiaan enne voor de meelezers, met dit heerschap is het altijd prima zakendoen. Gaat allemaal vlotjes en helemaal zoals het heurt.
Aanrader! :+1:t2:

3 likes

Wederom een goede en vooral prettige deal gesloten met Christiaan aka @ThaPapper.

Communicatie als altijd weer helemaal top, snelle afhandeling/ levering en in aangegeven (nieuw)staat. Tot de volgende Christiaan! :wink:

1 like

Vanmorgen een gezellig weerzien gehad met @ThaPapper en partner. Leuk gekletst en ondertussen een horloge overgedragen.

Top deal! Bedankt en veel plezier!

2 likes

Weer eens een ouderwetse deal gedaan met @ThaPapper, gewoon een smoes eigenlijk om weer eens met deze bewogen en bevlogen man bij te lullen…:+1:

2 likes

Ongelofelijk, ik heb nog nooit zo’n bekrast horloge van iemand overgenomen ! Maar eigenlijk was dit ook de bedoeling…:grinning:

Ik ben dus nu als enige in de hele wereld, in het bezit van een origineel bewerkt horloge door ThaPapper❗

Fijne deal, lekker over van alles geluld…
Christiaan, tot een volgende keer !

1 like