That one watch that got away (Ex-horloge)

Dat was mijn Panerai Submersible 00025 en daarom onlangs opnieuw aangeschaft.

5 likes

Ide zal t zwaar hebben :laughing:

1 like

Van deze heb ik toch wel spijt dat ik hem weg heb gedaan:

9 likes

Ik heb tweemaal een Halios Tropik SS gehad, eenmaal zwart en eenmaal wit. Ik vind het een geweldig ding, zeker de prijsklasse waar deze zich in bevindt. Ik zou er nog wel eens weer één willen hebben. Toegegeven; het zal wel de eerste zijn die het veld zou moeten ruimen als dat aan de order is.

Foto’s uit het archief.

Dat kan ik me goed voorstellen! Ook met het ‘juiste’ logo, zonde.

1 like

Is inderdaad echt een knap staaltje haute horologie. Schitterend!

1 like

Dat is met stip mijn Zixen Vintage Diver.
Man, wat zou ik die graag terug willen haha

3 likes

Deze allebei eigenlijk wel. Zijn toch 2 heel fijne beatertjes.
De so droeg trouwens wat comfortabeler dan de smp.

OMG, how could you!

1 like

Je had in ieder geval geld voor een nieuwe TomTom.


Veel horloge voor weinig geld, en deze beviel mij prima. Verkocht zodat een armida a1 ook draagtijd zou krijgen, plan mislukt en armida verkocht…
Nu nog op zoek naar een leuke zomerse beater.

1 like

Haha! Niet mijn pakkie an, werkgever voor

2 likes

Deze had nooit mogen vertrekken. Zeker niet voor die lage prijs. Wat een ding, lekker grof en zwaar en onverwoestbaar. Ik weet het: zeer eenvoudig vervangbaar, maar het houdt een keer op met aankopen. Ooit…

2 likes

Deze is weer weg. Ik krijg een berichtje als ie weer beschikbaar komt, maar ik denk dat ik de Fliegers nu echt voor altijd heb afgezworen vanwege bloedmooi maar geen polstijd.

1 like

Deze Seiko. Heel lang naar gezocht en toen hij er eenmaal was, had ik er niet onmiddellijk een klik mee. Ongeduldig als ik ben, binnen enkele weken verkocht. Altijd spijt van gehouden, en nu is er echt niet meer aan te komen…

Dick

1 like

Ik droeg hem niet veel, dus mocht hij op dat moment weg. En stiekem vind ik hem ook wat te hoog voor een dressy horloge.

Alleen al voor de lume.
[URL=http://s774.photobucket.com/user/nightflyer73/media/Watches/BFAFD486-5F68-40FC-AF21-868BDB58C06F.jpg.html][/URL]

2 likes

Hee Dick,

Welk type is dit precies? Ik heb zo mijn bronnen, you never know :wink:

Gr. Hans

1 like

Inderdaad, Crepas maken echt topklokjes. De enige die vlot in rotatie blijft bij mij tussen Zwitsers geweld.

1 like

Deze Certina gehad, eigenlijk best spijt van verkoop. Het is gewoon een heel leuk horloge voor erbij :slight_smile:

(Plaatje van internet)

2 likes