That shitter got what it deserved

Meh, Ik hou niet van inspiratieloos :wink:

3 likes

This topic only brought violence and destruction. Dat was initieel niet mijn bedoeling. :disappointed_relieved:

1 like

Mooi verwoord hahhaa.
kan niet wachten op de volgende

En nu met een g-shock (liefst een goedkope, die stuiteren beter en beschadigen je vloer minder).

Geen zorgenā€¦ het zijn wat zeldzame ā€œach ik neem die dure wel want heb geen zin om me er in te verdiepenā€ HFā€™ersā€¦

1 like

Na een teleurstelling bijna

1 like

:face_with_raised_eyebrow: Een beetje zelfreflectie zou je sieren ā€¦ (Ik zou zeggen lees je antwoorden eens terug ā€¦)

5 likes

Oef , een mooie Jaeger en een hamer :open_mouth:

Watskebijnabeurt?

1 like

Kan je mij uitleggen waarom het nodig is om zo onaardig te doen? Oprechte vraag.

7 likes

Ik vroeg het mij ook af maar vrees dat wij geen normaal antwoord gaan krijgenā€¦ah well :pray: :sunglasses:

1 like

Een kapot-gooi-topic wordt een rel-topic, ik zie wel dat het met elkaar te maken heeft maar toch een beetje jammer @Eddio

1 like

Iets te veel Archieluxury gekeken?
Haha, just kidding leuk topic hoor!

1 like

ja hoor.
Als iemand het leuk vindt om openlijk mijn collectie af te kraken dan kun je een opmerking terug verwachten. Niet iedereen heeft geld om een Rolex te kopen. Als zo een persoon die zich wel een Rolex kan veroorloven ook nog even aangeeft, middels verwijzing naar mijn collectie, dat alles wat niet een high end merk is troep is en dus onder dit topic kapot gemaakt mag worden dan ben je bij mij bij het verkeerde adres.
Mischien dat de reactie nu begrijpelijk is, zo nee helaas.

Nu ben ik wel benieuwd, is deze vraag ook aan de ander gesteld?

1 like

zie hieronder voor het antwoord

niet nodigā€¦

Ff vanaf de zijlijn dit ontspoorde topic gevolgd.
Maar ik meen me te herinneren dat jij begon met diegene met de Rolex af te zeiken . Dan Kun je een reactie verwachten kerel

4 likes

AHA!

Nu komt de mouw uit de aap.

7 likes

Blender.

dat was nadat mijn collectie genoemd werd om onder de hamer kapot te slaan. aub wel even goed terug lezen als je vanaf de zijlijn toch een opmerking wilt maken.

Nee. De rest zie ik als reactie op jouw posts. En ik heb het een keer of 4 terug gelezen, maar in mijn beleving begin jij met onaardig doen. Dan doel ik op de gifjes.

2 likes