mijn lol zit in de zoektocht naar het verhaal erachter, de geschiedenis, de details. Het willen opbouwen van iets kleins naar iets groots. Ja dan heb ik niks met de knakker die alleen maar zegt in de winkel “Doe maar die maar”
Hoe slecht het horloge ook is. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen.
Prima. Had niet anders verwacht.
Ik heb er nu meerdere jaren over gedaan en ik kan een Rolex naar keuze bezitten. Hele avonden speuren op het web en ik heb hem zelf bij elkaar gesprokkeld TOT IK HEM NU EINDELIJK KAN KOPEN
Hoe noem je dat? Gewoon zeggen “Ja, doe mij die maar?”
Je moet altijd groots willen. En grote dromen hebben. Anders kom je er niet.
Gifjes zijn tegenwoordig onaardig, oke… We gingen van een leuk topic op het horlogeforum ineens praten over koffie apparaten… tja dan kan je een reactie verwachten…
Precies
Nu scheer je iedereen over een kam, zonde…
Daarnaast is het mijns inziens een groot vooroordeel, wederom erg zonde.
Grappig dat je Rolex zo de grond in boort en er geen goed woord voor over hebt en ondertussen een Alpha in he horlogedoos hebt zitten die een hommage of replica of whatever is van de legendarische Paul Newman Rolex Daytona. Nogal hypocriet als je het mij vraagt. .
Waarom niet, omdat ik een rolex heb?
Nou, met die GMT-Master scoor je geen punten. Met die DJ wel. Ook al is die bijna 3 keer zo goedkoop. Ik zou hem er boven verkiezen. Het zal me ook een worst wezen of iemand alleen Rolex wil of alleen rommelmarkt horloges wil verzamelen.
Het magische woord hier is liefhebberij.
Daar valt dit dus niet onder.
Die DJ heb ik ook alleen om een beetje ontzag van jou te oogsten.
Tja als men bot begint naar mij toe dan ga ik me niet ineens inhouden. En ja niet handig dat ik dan ineens een groep aanspreek maar neem de woorden niet terug na zo een sneer.
Dat is nou forum gezindheid
ik begrijp niet wat je bedoeld
Dan vraag je vriendelijk om on topic te blijven. Maar alle rolex bezitters inspiratieloos noemen mag alleen @HanDavinci
Dat zag ik al aankomen, maar dat is niet erg. Zolang je je een beetje gedraagt is er niks aan de hand.
Dat is lief.
Yep… terechte opmerking na jou misplaatste thee opmerking mi. Opmerking van Rolex bezitter had ik kunnen zijn
Iedereen kan vinden wat ie van dit belachelijke topic vindt, maar het heeft wel voor leven in de brouwerij gezorgd.
, je lijkt wel één van mijn kinderen ipv iemand van 38. Man man man …