The £50,000 Seiko | Watchfinder & Co.

5 likes

Erg mooi horloge. Tot in de details perfect.

Op dat “kleine” detail van de prijs na.:wink:

1 like

Kost meer dan wat ik in een jaar verdien.

2 likes

8:29 Er lijkt toch een verkeerde schroevendraaier te zijn gebruikt om de Heat Blued Screws vast te draaien…
7:46 In de blauwe schroef die voorbij komt zit ook een hele vervelende deuk van dezelfde schroevendraaier…

2 likes

Viel mij ook al op ja.
Toch weer jammer, niet perfect.

groetjes Lenno

1 like

Die QC bij seiko is toch niet zo perfect wat ze beweren. Jammer. 50% korting😜

1 like

Enige mooie spring drive model… Want niet die kudt subdial linksonder!!! Waarom moet die dan zo belachelijk duur zijn :sob::sob:

Ik ga uit van een service beurt daar de horloges van watchfinder 2e hands zijn.

Afwerking GS is perfectie en vele malen hoger dan bij de rolexen, breitlings etc.

GS is patek niveau

Maybach met een Lada badge :see_no_evil:

Dat heb ik gehoord. Maar als ik ze in een etalage zie trekt het mij totaal niet. Ik zou graag een Patek en GS willen vergelijken in m’n handen haha

beetje kortzichtig… waarom is seiko lada? kwaliteit is mega hoog, veel historie.
dat seiko alle markten bewerkt is juist mooi… of heb jij alleen maar hele goedkope seiko’s in je handen gehad?

zo kansloos dat laagdunkigheid over seiko.
Mensen moeten pas reageren als ze een grand seiko om hun pols hebben gehad.

ps: maybach is een mercedes met maybach badge

eigenlijk bezie ik dit als een compliment als er gezegd wordt "een maybach met een lada badge"
ik versta daaronder dat het een hoogwaardig product is met de naam "seiko"
zoals iedereen weet heeft seiko niet altijd in de top tien of top vijf van de beste horloges gestaan.
dat heeft toch wat jaren in beslag genomen maar zoals iedereen kan zien zijn ze dat goed gelukt. :+1:

zodus met het gezegde “lada badge” denken sommige misschien nog aan minderwaardig, maar dat is al jaren achterhaald.
seiko kan met de beste concurreren

1 like

Hoe hoogwaardig het product ook mag zijn , het blijft een Seiko met het “goedkoop” imago wat er onlosmakelijk mee verbonden is

Een tijd geleden was ik in Antwerpen bij een AD die oa Grand Seiko in het assortiment heeft. Ik heb er een paar gepast, en begrijp me goed het ziet er echt perfect uit, loopt heel mooi, maar het deed me echt totaal niets. Ik vind ze eerlijk gezegd ook totaal niet onderscheidend. Als er Tissot op had gestaan dan zou je het ook geloven en dan waren ze waarschijnlijk onverkoopbaar…

Ik blijf dat blauwe schroefje toch een probleem vinden.
Hoe zou het dan gesteld zijn met wat achter de brug van Mount Fuji zit.

groetjes Lenno

1 like

Ik vind het maar een saai ding.
Wat betreft het uiterlijk natuurlijk. Geen zin om het hele filmpje te kijken. Het uurwerk zal vast exceptioneel zijn.

1 like

Dit is een non argument omdat Tissot tegenwoordig niks meer van deze kwaliteit maakt. Als er op een Rolex blro Tissot stond gingen ze ook gewoon voor onder list ipv een stevig premium. Zelfs vintage Tissot met een zelfde uurwerk als een Omega gaat voor minder.

Aha kijk dat zegt meer wat over de persoon dan het product.
Al vraag ik me af of grand seiko een goedkoop imago heeft. Net zoals rolex nu een tokkie imago heeft terwijl zat mensen het nog graag dragen. Het is maar net wat voor gevoel je erbij hebt. Al betaal ik liever voor de kwaliteit dan wat andere mensen van mijn imago vinden. Toch meer klasse aan een topproduct dragen zonder dat jan en alleman weet dat die grand seiko 6k kostte

1 like

Seiko is en blijft Seiko met of zonder GS …
Wat je beeldvorming omtrend mijn persoon betreft kom je enerzijds flink wat informatie tekort en anderzijds mis je duidelijk de nodige kwaliteiten, bovendien is het ongepast.
Toch wens ik je nog een fijne dag toe !

1 like