The Batman

Beste forum leden,

Ik heb veel gehoord over een horloge genoemd The Batman. Er schijnt zelfs een Batgirl te zijn. Overal lees ik dat dit een best gewild model is. Nergens te vinden. Je moet soms een jaar of meer wachten en veel koffie drinken bij een AD om eentje ooit te mogen kopen. Zelf BN’ers hebben moeite om eentje bij één AD te scoren.
Ik dacht bij mijzelf dat is precies een horloge dat ik als liefhebber wil kopen. En met hulp van HF gaat het zeker lukken.

Nou na het zien van deze horloge heb ik wel wat vragen: 1 is dit een marktconform prijs rond de €240.000 ? Ik dacht dat je ze voor list toch goedkoper kon krijgen. 2 was The Batman niet geproduceerd door Rolex? Ik zie nergens een kroon hier. Misschien is een Batgirl beter.

Ik heb nu mijn twijfels of dit een echte Batman is. Misschien dat de HF mij verder kan helpen met een Batman. Ik zou wel eentje voor de zomer willen hebben waanneer ik terrasjes pak.

Dank jullie wel voor de hulp. Ik heb een foto erbij gezet.

PS ik weet niet of deze topic hier behoort maar excuses aan de moderators indien het hier niet gewenst is.

3 likes

Als alternatief kun je deze nog overwegen:

afbeelding

18 likes

Deze wil je!

6 likes

de enige echte :slight_smile:

5 likes

https://italianwatchspotter.com/rolex-nicknames/?lang=en

1 like

En als je niet van digitaal houdt is er ook deze nog ;

afbeelding

2 likes

Te geforceerd, totaal niet grappig

5 likes

:question: :question: :question:

Als dat je budget is, moet het wel lukken, denk ik.

1 like

Beste Deejay,

Batman is een bijnaam voor het horloge dat Schoen laat zien.

Het gedrocht dat jij laat zien is van Jacob en dat is een juwelier/horlogemaker, volgens mij gevestigd in Amerika. Kijk maar eens wat filmpjes van producer Michael op YouTube.
Dan zie je meer van dit soort onbetaalbare horloges.

Als je de Rolex GMT master aka Batman voor de zomer wilt hebben, zal je deze tegen premium ( hoge meerprijs) bij een grijze dealer moeten oppikken. Wat die meerprijs is, durf ik je niet te zeggen.

1 like

Momenteel rond de 25k.

1 like
4 likes

Interessant willen doen en muizen liggen dood voor de ijskast :joy::joy::+1:

1 like