Hoi Geert,
Dit is de Full titanium monoblock
Citizen Promaster Tough Super Titanium BN0118-55E
Oh cool! Ook een monoblock dus. Ik had me er nooit heel erg in verdiept maar was dus in de veronderstelling dat sinds de BN0211 uit productie ging,er geen monoblock Tough meer te koop was.
Supermooi horloge. Zelfde font van cijfers als de Garrison maar dan in een iets kleinere kast en dichte achterkant.
Ik vroeg me af….hoe ver gevorderd is het snobisme al? Weet je de Sarb en de Lord Marvel nog te waarderen?
Hoewel het bij mij ook op de loer ligt, maakte het mij vrolijk vandaag te constateren dat ik nog heel enthousiast word van het prachtige design van de schoonheid die ik vandaag om de pols had.
Een Lord Marvel hi beat is een “betere horloges” horloge. Een SARB waardeer ik nog steeds, ik zou er alleen niet snel nog eentje kopen.
Maar deze
is ook wel écht een beauty, vind ik in ieder geval.
Tsja, snobisme…dat is toch meer als je iets draagt voor het merk en de uitstraling.
Ik hou gewoon van een mooi horloge om de pols en mijn Tudor is dat voor mij. En ja, die mag wel een klappie hebben. Het is een gebruiksvoorwerp en kan ertegen dus waarom niet.
Wel een keer met een Datejust in mijn kelder aan het werk geweest en hem héél snel afgedaan toen me dat opviel 🫨
Ik denk dat we je wel weer terug zullen zien in de toekomst. Geen geval van snobisme, goeie smaak zou ik zeggen. En een beetje forum-moe. Ik wens je in ieder geval het allerbeste!
Ik besef dat ik off-topic aan het posten ben, mijn excuus hiervoor, dit was de laatste.
Mooi man die defensie template op de achtergrond:kissing_heart:
Huisstijl powerpoint for the win
Nice, jarenlang voor ik echt aan de hobby begon ook mijn werk beater voor bij de baas geweest. Misschien weer eens kopen. Voor de nostalgie
Is voor die 15 euro gewoon een heel goed ding.
We hebben blijkbaar dezelfde smaak.
Mooi!