The Belgian Watch Fair

Beste horlogeliefhebbers,

Mijn naam is Peter‑Jan, medeoprichter van The Belgian Watch Fair.

Met veel plezier kijken we terug op onze eerste editie die op 2 november 2025 plaatsvand . Dankzij de enthousiaste opkomst en de waardevolle feedback van bezoekers en exposanten, zijn we met extra motivatie aan de slag gegaan om alles verder te verfijnen.

Daarom zijn we trots om aan te kondigen dat op 24 mei 2026 de tweede editie van The Belgian Watch Fair zal plaatsvinden.

De succesvolle elementen van de eerste beurs nemen we uiteraard mee. Zo keren de foodtrucks terug omdat deze heel goed ontvangen zijn geweest.

Op het vlak van independent watch brands mogen we opnieuw de merken Brunmontagne en L’Artisan verwelkomen — merken die vakmanschap en passie voor horlogerie perfect belichamen.

Voor de liefhebbers van vintage horloges voorzien we een sterke selectie van erkende en vertrouwde dealers:

• Perpetual Watch Lover
  • Genz Watches (ook bekend als the Baume & Mercier Man)
  • Artisan du Temps
  • Vintage Horloges Leuven
  • Trésor d’Ambiorix
  • Reulens Watches
  • Vintage Masters
  • Horlogerie Elite
  • LXRY Vintage

En omdat een horloge pas echt tot zijn recht komt met de juiste band, zijn we verheugd LIC Leather te mogen aankondigen als vaste waarde voor kwalitatieve horlogebanden.

Wij kijken er enorm naar uit om jullie te mogen verwelkomen en samen opnieuw een bijzondere dag in het teken van horlogepassie, vakmanschap en gezelligheid te beleven.

Met vriendelijke groet,
Het BWF‑team

16 likes

Leuk, waar gaat deze plaatsvinden?

HOME | Belgian Watch Fair https://share.google/Hgc9dNL0yzjmPqX9y

1 like

Thanks, had ik zelf ook kunnen opzoeken……echt lui ikke :face_with_peeking_eye:

2 likes

“Deze website is niet veilig.”

3 likes

is ticket op voorhand kopen verplicht?

Beste Yoeri,

Een ticket kopen is op voorhand zeker niet verplicht.
Tickets kunnen ook ter plaatse worden gekocht.

Mvg
Peter-Jan

1 like

Prima, als ik enigzins kan ga ik dan zeker langs!

:rofl: :rofl:

1 like

Ik heb er weer zin in! Vorige editie is uitstekend bevallen en ik hoop dat ik weer veel van jullie mag verwelkomen voor een praatje en uiteraard om de horloges te laten zien/ervaren!

1 like

De vorige editie was heel leuk, inclusief de locatie. Prima ook aan te reizen vanuit Nederland👍

1 like