‘The Billionaire Watch’ Floyd Mayweather’s horloge van 18 miljoen

Zijn kettingen passen iig wel bij zijn horloges

2 likes

Fool

11 likes

Die BA Baracus die had al een riem van een TR3 Bluetooth digital watch :joy:

In en in triest

1 like

Is meer een sierraad dan een horloge. Of is een horloge ook een sierraad :thinking:

1 like

Door Patek Philippe werd het als vrouwensieraad gezien eind 19e eeuw dus ja het is van oorsprong een sieraad :joy:

Damn, voortaan maar opzoek naar zakhorloges.

2 likes

Haha tijden veranderen

Ik weet alleen nog niet of ik klaar ben voor het vintage gedeelte, is wel erg serieus daar.

1 like

Wel jammer, heb je alle geld van de wereld, blijkt ineens dat smaak helemaal niet te koop is.

4 likes

Hoe het wendt of keert het leven heeft historische en bijzondere waarde zo ook de horloges en vintage is serieus dat klopt/tikt, het fundament wat alles nu te krijgen is.

Dat iemand zoiets koopt kan ik me niet voorstellen ( de wansmaak :nauseated_face:), maar dat je zo iets hier plaatst ook niet. Dit is een forum voor liefhebbers van horloges. Als je horloges lief hebt dan klik je dit, waar je het dan ook gezien mag hebben, toch zo snel mogelijk dicht? Ga je toch niet posten :wink:

1 like

Die is gewoon niet goed …

Wanneer was dat WK horlogegooien nou weer?
Volgens mij is de special guest bekend.

4 likes

Want even lachen om de wansmaak van andere kan inderdaad niet. Zal het voortaan bloedserieus houden net als de rest van het forum :+1:

Bedankt dat je de moeite neemt daar uitgebreid over te berichten, ben weer helemaal bij met de forumetiquette.

Er stond een knipoog bij! :shushing_face:

Leuke post!
Het illustreert maar weer eens dat duurder vaak niet betekent dat een object of horloge daarmee ook “automatisch” mooier is!!! :grimacing:

De man heeft geen smaak; ik had een boel Speedies, en een rose gouden Rollie Daytona gekocht! :sunglasses:

2 likes

Heeft iemand een idee voor hoeveel er aan diamanten aan zit?

Ik heb wel vaker full diamond horloges gezien, maar hier zitten wel hele grote stenen op, maar dan nog denk ik dat Jacob&Co een hele dikke premium laat betalen.

Hopelijk wil ie em nooit verkopen. Lijkt me behoorlijk lastig gaan.

Jongens, ieder zijn smaak. Er zijn ook heel veel mensen die veel geld betalen voor Swarovski, dat geen intrinsieke waarde heeft.

Nou “lead by example” zou ik zeggen :grin: