The birth of Kermit SKX

Al een tijdje een SKX in bezit en dan zie je hier op HF toch leuke ideeën. Dus dan zwart rubber vervangen door blauw


Weer wat later een 3d Oyster besteld

Staat en draagt al weer wat beter

Zie ik deze week een mooie groene keramische bezel inlay hier in het blauwe gedeelte.
848cba2dea7061403b2d3903ab8969932e24bc45_1_411x500
5 minuten pulken

Oude lijmlaag laten zitten dus voorzichtig aangedrukt . En zie daar Kermit de SKX

32 likes

Ehhh had je niet beter ff de bezel kunnen loswippen om die inlay er uit te halen?

2 likes

Nee moet ik met een mesje er tussen, kans op krasjes. Dit is echt heel simpel eerst met mijn nagel ertussen dan prikkertje. Klaar :grin:

Nieuwe bezel pasd prima :+1:

5 likes

Ja PASD echt heel mooi :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Heeft gelijk een andere uitstraling.

3 likes

Was puur om mijn woordgrapje uit te kunnen voeren. Pepsi stond 'm beter :wink:

4 likes

Pepsi kan er zo weer op als ik het groen weer zat ben. Gewoon leuk om eens te proberen

1 like

Zo wordt zelfs een Seiko leuker :ok_hand:t3:
Misschien een groene secondewijzer :thinking:??

1 like

Overweeg dan wel de lijm te vervangen

1 like

Ja denk ook wel dat ik dat nog ga doen ,wilde eerst even kijken hoe dat groen bevalt :hugs:

Hahaha ja dat is toch echt een hoger stapje modwerk ,weet niet of ik dat wel aan durf :roll_eyes:

Ondertussen is Kermit :frog: toch al weer wat aangepast.
Zwarte wijzerplaat, coin bezel, zwarte keramische insert, domed saffier :roll_eyes::roll_eyes:


7 likes

Zo vind ik hem veel mooier :ok_hand:t3:

2 likes

Geen behoefte aan een beter uurwerk?

Zwart staat hem prima in elk geval. Maar goed, dat is niet gek gezien de andere SKX’en :slight_smile: .

1 like

Wie weet met de tijd een ander uurwerk, voor nu loopt deze nog prima.

Ik zou me irriteren aan de niet stoppende seconde wijzer en gebrek aan handwinden. Als jij dat niet hebt… helemaal goed.

1 like

Nee daar heb ik geen probleem mee, maar als ik merk dat het uurwerk een service nodig gaat hebben dan komt er wel een beter uurwerk in.

1 like