"The cheapest most expensive watches in the word"?

Wat vinden wij van Chrisopher Ward?
Ik heb wat horloges zitten bekijken, en ik vind het er best fraai uitzien, en dat voor slechts 99 pond (147 euro).

Voorbeeldje:

En dan krijg je er ook nog een net doosje bij:

Meer info:

http://www.christopherward.co.uk

Plakwerk of geen plakwerk: ik vind die automaat strak en mooi van vormgeving! Dan ook nog eens met een prima ETA-uurwerk, dat op zich niet spectaculair is, maar dan wel weer mooi verguld en met een mooi versierde rotor…

Mooi of niet is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik heb niet direct een associatie met een specifiek voorbeeld van 1 van de grote merken.

Kortom, ik zou bijna gaan twijfelen…

Groet,

Gerard

Dat heb ik nou ook Gerard! :slight_smile:

Ik kan niet met zekerheid aangeven of dit wel of geen plakmerk is, ik heb dit horologe namelijk nooit eerder gezien. Wel vind ik dat er een grote gelijkenis is met het logo van Chronoswiss…

Gerwin

Ja, nou je het zegt… het logo lijkt wel heel erg op Chronoswiss. Maar voor het horloge zelf geldt dat niet, toch?

Gerard

Nee dat klopt, het horloge lijkt niet op één van de modellen van Chronoswiss.

Gerwin

Als beginnend horloge-enthousiast heb ik last gekregen van een verschrikkelijke koop-impuls… Iemand nog wat opmerkingen om mij wat te temperen?? :slight_smile:

Ik vind hem eigenlijk best wel mooi. Het logo’tje had inderdaad wel anders gemogen, maar dat mag de pret niet drukken.

gr,
Hans Mennink

Nee Highstreet, integendeel! Kopen dat horloge en vertel hoe hij in het echt is :D.

Gerwin

Vind dat als je echt moet gaan zoeken om vergelijkenissen te vinden het echt geen "plak " is en je ook verkeerd bezig bent. Er zijn namelijk altijd wel dingen die ergens anders al eersder zijn gebruikt, dat is gewoon niet tegen te gaan. Ziet er echt goed uit, vooral met die specs als uurwerk en saphir glas. Gewoon kopen, voor een prijs van 99 euro is die gok best te wagen.

Ik ben het met kiddie eens.
Je moet niet te snel roepen dat een merk een plakmerk is omdat ze een beetje op een bekender merk lijken.

Er zijn ook tal van gerenomeerde horloges te noemen die op elkaar lijken.

Een kopie vind ik niet kunnen, maar als je als beginnend horlogemerk even over de schutting kijkt bij een merk dat al zijn sporen heeft verdiend vind ik daar niks mis mee.

Je eigen draai geven aan een beproefd concept is het slimste om te doen als nieuweling.

(kijk eens naar de japanse auto-industrie, eerste jaren kopieeren en daarna een eigen stijl.)

99 pond is 147 euro, maar dat is nog steeds een nette prijs.

Coen Schreef:

99 pond is 147 euro, maar dat is nog steeds een
nette prijs.

Je hebt gelijk, te snel erover heen gelezen. Dacht dat er 99 euro stond:o

Inderdaad n mooi klokkie om erbij te hebben voor de wissel.

Als je er 1 besteld mag je er voor mij ook 1 bestellen delen we de bezorgkosten. Op voorhand zal ik het geld naar je overmaken / brengen.

Wellicht zijn er meer die mee willen doen?

Mooie horloges hoor, zeker met die uurwerken en voor dat geld zeker. Er wordt nergens gezegd “verkoopprijs 1200 euro maar nu voor 100”. Gewoon een eerlijke prijs voor een mooi horloge. Vind de modellen bovendien zeker geen “plak”.

Helemaal geen slecht idee Tony. En als er nog meer meedoen kan ik misschien nog wat korting bedingen! :slight_smile: Ik heb eerst maar eens gevraagd wat de verzendkosten naar NL zijn…

Als ik het goed heb gelezen zijn de verzendkosten naar NL 25 pond. Dus meerdere horloges in 1 zending klinkt aantrekkelijk.

Gerwin

goed plan, hoor ik graag meer van.

Zal ik een inkoop-actie organiseren? Er zijn al 3 geinteresseerden…

Ik zal eens aan Henrik vragen of ik daar een apart draadje voor mag starten of dat dat te “commercieel” wordt…

(Henrik, je hebt een prive-berichtje…)

Ik ben voor.

Mvg Dennis.