Tsja, met pijn in het hart - maar budgetten zijn begrensd en bij een +1 hoort ook een -1. En in dit geval is het deze fantastische THE Citizen (zijn er maar 600 van), indigo plaat (is het nu blauw, donkergrijs), subtiele gouden secondenwijzer en van titanium. Zit heerlijk (licht) om de pols.
Bijna niet meer te krijgen. Toen al niet en nu nog minder
Te koop
Merk en model: The Citizen AQ4100-65L
Diameter: 38,3mm
Leeftijd: 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01-07-2025, eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: zoals ik 'm heb gekocht: originele doos, tag, omdoos, schakels
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan beide - face to face wel voorkeur, regio Breda of Eindhoven
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, zit zelfs nog sticker op de achterkant
Soort uurwerk en kaliber: Citizen A060
Vraagprijs: 2.999
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. check
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.