The Citizen Chronomaster AQ4100-57B

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd. :white_check_mark:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): :white_check_mark:

Ik verkoop mijn prachtige en werkelijk ongeëvenaarde VfM banger om de simpele reden dat ik hem sinds het verkrijgen niet langer dan een uur gedragen heb en andere horloges de voorkeur krijgen.

Merk en model: The Citizen Chronomaster AQ4100-57B
Diameter: 38,3mm
Leeftijd: 21-02-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09-05-2025
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: f2f overdracht op ntb locatie
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: A060
Vraagprijs: €2400

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes

Toch maar een upje, ben best bereid nog wat naar beneden af te ronden maar ik ga niet bukken.

De bezel glimt zo enorm omdat die door een 87-jarige zaratsu meester met 112 jaar ervaring eindeloos gepoetst is bij volle maan op de flank van Mt. Fuji. De reflectie op de foto komt dus van de binnenkant van de fotobox.

Echt heel scherp gepolijst en de afwerking is ongekend voor deze prijs, de accuraatheid ook trouwens.

17 likes

De hoeveelheid mensen die niks meer van zich laten horen

5 likes

Up met een verlaging, €2300,- via bankoverschrijving, contant of pakjes Slowaakse Lucky Strike (42,5 slof)

6 likes

Kijk nou!

15 likes

Ik dacht dat hij verkocht was, bleek niet zo te zijn.

Hoop dat de mede-forummer het goed maakt en niet echt vermist is.

Up dus…

11 likes