The coolest watch in the world: Breitling Emergency

Hallo allemaal,

Gevonden! Het coolste horloge van de wereld and guess what? It’s a Quartz!?! De Breitling Emergency.

Zoals de naam doet vermoeden kan ik geval van nood en antenne worden losgeschroefd en uitgetrokken die op twee frequenties signalen uitzendt. Op die manier kunnen de hulpdiensten je vinden en kun je met een helikopter worden opgehaald. Hoe cool is dat! James Bond gehalte level 10.000! Voor de mensen die de Mount Everest gaan beklimmen of iets anders avontuurlijks. Dit horloge kan zo waar je leven redden. Ik vind hem tof en ik wil hem…ooit! :heart_eyes: :+1:

Zie hier uitgebreid filmpje met alle uitleg en details

Tot slot de poll:
Ik vind de Breitling Emergency

  • Seriously cool
  • Niet boeiend

0 stemmers

MvG Ralph

6 likes

Ik had wel van het model gehoord en liep er toevallig laatst tegenaan toen ik op de luchthaven een paar uur moest wachten.

De techniek is natuurlijk erg leuk, maar wat een verschrikkelijk lomp apparaat is het zeg… ik denk wel rond de 50mm? En dan ook nog die flinke antenne onderaan…

Qua techniek vast leuk en het kan je leven redden, maar ik vind hem (vooral in het echt) verschrikkelijk lelijk

4 likes

Ik ben het er mee eens. Deze is best cool.

2 likes

Breitling gaat Invicta achterna

3 likes

Jakkes

1 like

Zie net dat ie 15.000 euro kost :sweat_smile:

1 like

Grappig, paar dagen geleden heb ik deze gepost in de topic voor ‘‘lelijkste horloges’’ :sweat_smile: Iedereen zijn voorkeur, maar ik vind het echt een gedrocht

9 likes

Denk dat het hier meer om de functie gaat dan om de looks. :sweat_smile:

Deze hebben ze in een aflevering van Top Gear wel eens gebruikt, volgens mij. Afzichtelijk ding, maar ben ook niets anders gewend van Breitling! :stuck_out_tongue:

5 likes

Inderdaad een lompe verschijning maar die emergency module met extra batterij moet natuurlijk wel erin passen

1 like

Ja klopt. Richard Hammond heeft hem gebruikt en toen kwamen Clarkson en May :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Lekkere vakantie knaller toch!!

Gewoon, voor de “doe eens gek” .

Serieus, voor vakantie zou ik hem aanschaffen.
Alleen ben niet zo gek op vakantie…

1 like

Echt afzichtelijk, maar wel cool :joy::+1:

1 like

Prima fit

20 likes

Bear Grylls draagt er ook een. Een gele variant. Idd super lelijk, maar wel enorm handig.

4 likes

Mmm op de gele plaat zou die er wel mogen komen :sunglasses:

Poh dat is een joekel om de pols :sweat_smile:

Ff op je slaapkamertje kijken of alles t doet kan wel tevens wel eens kostbaar zijn :sweat_smile:

2 likes

Absoluut cool in de categorie guilty pleasure :ok_hand:
En inderdaad dan in het knalgeel.

Hoog in ranglijst conversation piece

3 likes

Idd :sunglasses:want de 15 mans camera ploeg met gps en satteliet telefoon gevolgd door 2 helicopters met allerlei soorten UHF en VHF radio’s zouden wel eens kunnen verdwalen. :sob:

5 likes