The Crown & Shield ( or Rose) (NA)

Nice! Foto?

O echt! Dat is best een leuke optie.

1 like

Ik heb hem ook nog betast, daar moet je het dan maar mee doen Robin :smile:

Het is een flinke kast maar op jouw pols past hij prima, veel plezier ermee :v:

5 likes

Tsja… sorry Robin. Jou NA is in de parenclub der horloges geweest een tijdje geleden :joy:
Schrale troost is dat ik mijn huidige liefde ook daar tussen de vette vingers uit gered heb :wink:

4 likes

:joy:

2 likes

Hier een Crown & Rose, mag dat ook…? :wink:


Veel plezier met je North Flag :+1::sunglasses:

4 likes

6 likes

Proficiat!

Geen plaatjes bij de hand, maar mijn knight is een Pelagos en king een Sea dweller.

P.s. Blij dat ze dat logo aangepast hadden. Dacht vroeger ook dat het een schild Was. Tot de herintrede bij de Black bay…

1 like

Op mn Pelagos vond ik persoonlijk het rubber wat iel staan. Zn kast Is namelijk best dik.

2 likes

Zeer leuk om dit mooi verslag te lezen op een maandagochtend.
Ik heb die van een vriend onlangs ook eens om de pols gehad en ik was ook wel onder de indruk.
Ik vind het ook vooral leuk dat dit het eerste inhouse movement van Tudor is.
Proficiat veel plezier ermee.

1 like

Is inderdaad rubber van de Pelagos.
Heb 'm hier liggen.

Gefeliciteerd met je NA!

2 likes

Tudor Pelagos rubber strap
€ 120,00
http://link.marktplaats.nl/m1253252877?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Ik ken de aanbieder verder niet. Kwam hem alleen tegen. Lijkt me geen gekke prijs. Ik zou mijn set er niet voor opbreken.

1 like

Moeilijk, er is zoveel nep… Ga eerst proberen op ons forum.

:innocent::pray:

:joy:

1 like

Ik ben er trouwens nog erg blij mee. Ik heb hem vandaag alleen af gedaan zodat de power reserve iets terug kan lopen. Schiet alleen niet zo op… Dat krijg je met een gangreserve van 70 uur!

6 likes

Deze “Gerrit” heeft regelmatig replica’s te koop. Wegblijven :sunglasses::sunglasses:

1 like

Goed te lezen Robin👍

1 like

Thanks voor dit shot! Ik heb nu de BB red en wil daar binnenkort ook de 214270 aan toevoegen! Maar was bang dat deze met iets te klein zou zijn voor me. Als ik dit echter zo zie, valt het wel mee! Daar ben ik blij om!

1 like