The dirty dozen..........

Nah, wat rustig hier.

Even snel omhoog. Naarmate ik me nog verder inlees in de totstandkoming van het ontwerp en de eisen, waren het destijds wel robuuste klokken.

Zo voelt deze heritage ook. Overigens mét de Hirsch Heritage echt superfijn op leer.

Ik heb nog nooit, sinds ik lid ben van HF, een horloge na aanschaf al bijna een week onafgebroken gedragen. Mede doordat ook de rubberen banden (handig voor 's nachts) quick release pushpins hebben.

Een heel prettig en praktisch horloge, wat er ook nog eens understated goed uitzet, fantastische lume heeft, de beste naast Tritiumbuisjes, en robuust aanvoelt.

Qua kwaliteitsbeleving… Los van het uurwerk, wat overigens strak -2,2 loopt en je verder niet kunt zien, durf ik de vergelijking met Omega wel aan. Met Tudor, zeker.

6 likes

Zelf opzoek naar een DD Omega, helaas voornamelijk samengestelde troep… enorm jammer.

2 likes

Groet,
Werner

9 likes

Knap!

2 likes

9 likes

non broad arrow

5 likes

Op een premium slim nato van ‘‘strps’’, mooi en comfortabel spul

6 likes

Naast mijn Thaise doos horloges heb ik in Thailand ook andere leuke dingen beleeft op horloge gebied, wat denken jullie van deze wel hele Dirty LeCoultre KNIL? Ik wist dat het een Frankending was maar voor de prijs van net 200 Euro kon ik hem niet laten liggen.

Gezien de specifieke vorm van de JLC caseback in de DD versie heb ik het vermoeden dat die weleens echt zou kunnen zijn?

3 likes