The End of vrijdag plaatjesdag

Wat mijn opviel is, dat in het feestgedruis van alle ongetijfeld goed bedoelde nieuwe initiatieven de oude sneuvelen.
De eerste die slachtoffer is geworden is vrijdag plaatjesdag.
Hierbij steek ik zelf ook de hand op als schuldige, ik heb immers het initiatief ook niet genomen.
Jammer als het verdwijnt want hier was juist de gelegenheid andere of bijzondere horloges onder de aandacht te brengen.

Groet, Harold

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Eens!

+1

• 1 al zag ik quartz maandag wel zitten omdat quartz horloges toch wat in de verdomhoek zitten over het algemeen. Misschien is hier een andere oplossing voor te verzinnen (neen, niet wegdoen en een automaat kopen :slight_smile: )

Ik doe nog steeds aan vrijdag plaatjesdag, wat de topictitel ook zegt.

Vind al die extra onzin dagen onzin (tu)

Oh dolletjes, we hebben er ook een zaterdag bij.

Maandag quartzdag is volgens mij ook al een ouder initiatief.
Zolang ik dit forum bezoek is het er altijd geweest.
Met de maandag, woensdag en vrijdag bleef het overzichtelijk en werd er enthousiast meegedaan.
Bij de laatste maandag quartzdag was het aantal reacties al minder, ik denk omdat tegelijk ook andere " toon je horloge" topics liepen.
Misschien ben ik ouderwets en neem slecht afscheid van goede gewoonten.
Fijn weekend, Harold

Timebandit Schreef:

Maandag quartzdag is volgens mij ook al een ouder
initiatief.
Zolang ik dit forum bezoek is het er altijd
geweest.
Met de maandag, woensdag en vrijdag bleef het
overzichtelijk en werd er enthousiast meegedaan.
Bij de laatste maandag quartzdag was het aantal
reacties al minder, ik denk omdat tegelijk ook
andere " toon je horloge" topics liepen.
Misschien ben ik ouderwets en neem slecht afscheid
van goede gewoonten.
Fijn weekend, Harold

Nee, dat maandag quartz gebeuren is ook redelijk recent. Ik vind woensdag en vrijdag meer dan genoeg.

DuikerDonderdag liep ook als een stoomtrein, met meer dan 40 reacties!

Voor mij hoeven al die dagen niet. (TD) Ik vind woensdag voldoende. (tu)

Sieb Schreef:

Voor mij hoeven al die dagen niet. (TD) Ik vind
woensdag voldoende. (tu)

Eens

Ik zie veel plaatjes voorbij komen op Facebook. Vind dat persoonlijk net zo leuk + makkelijker doorheen te scrollen + makkelijker te uploaden. Hoeft het ook geen speciale dag voor te zijn :wink:

Misschien ipv de fotodagen 1x in de week/maand een draadje voor ‘high-end’ foto’s? Waar wat meer moeite in zit dan een iPhone shot zeg maar. Kan daar altijd wel van genieten, hoewel ik zelf vaak te druk ben om dergelijke foto’s te maken.

Op WUS is er elke dag een WRUW/wrist check en dat is altijd een zeer populair onderdeel. En ik zou echt niet weten wat er op tegen is om hier ook een paar keer per week zoiets te doen. Blijkbaar zijn er hier genoeg mensen die dit wél leuk vinden. So what? Ik begrijp echt niet waarom iemand hier moeite mee zou hebben.:sunglasses: Maar heb in dat geval wel een goede tip; topic lekker overslaan en je druk maken over iets belangrijkers!:slight_smile:

JTrapman Schreef:

Ik doe nog steeds aan vrijdag plaatjesdag, wat de
topictitel ook zegt.

Vind al die extra onzin dagen onzin (tu)

Een aantal dagen in de week is wel aardig, maar het hoeft van mij echt niet iedere dag. Dan is het denk ik beter, om “de lat wat hoger te leggen”, en b.v. onzin topics over SKX007’s direct te verwijderen X(.

SuperC Schreef:

Hij was er wel hoor, hij ging alleen verder waar
ie een week geleden gebleven was ;).

Ik vind het ook wel jammer al die daginitiatieven,
bijv.

Quartzmaandag
Duikerdinsdag
Laat je horloge in de sloot zien dinsdag
Hommages zijn net zo origineel donderdag
Verkoop je jetset, elysee, of welk ander lucardi
merk donderdag

Wat mij betreft houden we het bij wat dragen we op
woensdag en vrijdag plaatjesdag.

Dat gezemel…, wat maakt het verder uit wat anderen wel of niet leuk vinden. Als je het niet leuk vind doe je er toch lekker niet aan mee. En wil je alleen bepaalde dagen dan doe je dat toch lekker. Voor ieder wat wils, wat wil je nog meer. :smiley: