The first scratch hurts the most

Vandaag een aardig potje staan vloeken toen het metalen uiteinde van de lader van mijn Macbook tegen de Buckle van mijn Speedy kwam. De eerste kras is een feit en was waarschijnlijk ook in het geval van normaal dragen en genieten van het horloge onvermijdelijk. They say the first scratch hurts the most…:cry:

6 likes

Auch! Sterkte

1 like

Gefeliciteerd! Vanaf vandaag kan je ontspannen genieten van de speedmaster. Zonder je zorgen te maken om het eerste krasje.

19 likes

Dit ja :joy:

3 likes

Ach vanavond even tijdens het afwassen met de schuurspons erover en klaar is kees

3 likes

Total loss, ik neem hem wel over voor 50 euro :poop::scream:

4 likes

Noem je dat een kras? Nou kom dan maar even langs laat ik je zien hoe je een echte kras zet :wink:

2 likes

Mijn beste,

Komt wel goed hoor!!
Ziet er geruststellend uit!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

hoe is het uiteinde van de lader eraan toe ?

1 like

Wat een ramp :sweat_smile:. Zonder gekheid vind ik dit soort plekjes op de gesp irritant, maar onvermijdelijk. Deze zie je ook niet als je hem draagt want hij zit op pols. Een krasje op de bezel of glas doet pas echt pijn.

2 likes

Noem je dat een kras??
Stop met zeuren en ga lekker verder met je leven… :+1:

4 likes

De eerste doet altijd wat pijn :wink:

1 like
2 likes

Nieuwstaat met wat kleine gebruikssporen.

2 likes

Man man waar let je op dit is niks, dragen dat ding daar is hij voor.

5 likes

Als ik de foto uitvergroot lijkt de kras wel bijna tekst. Het lijkt bijna of er “dramaqueen” staat :joy:
Maar goed, voor een ieder is het anders. Dit zou mij echt niets doen verder.
Ik draag mijn horloges met plezier en doe waarschijnlijk wel af te raden dingen maar ik heb op mijn nieuwe aanwinsten nog geen echte gebruikerssporen.

10 likes

Kan erger. Kop op!

2 likes

Yup, na een paar minuten balen is dat precies hoe het werkt.

2 likes

Pff een kras haha!
Kom op, genieten van dat ding!

2 likes

Oorlogswonden…

Het overtuigende bewijs dat je hem draagt ipv in de kast te laten liggen als nutteloos en overbodig geval.

3 likes