The good old days of watch collecting

Aangezien de goedkoopste via de officiële kanalen in Nederland leverbare Turtle inmiddels een lijstprijs van omgerekend ruim 1000 gulden heeft is dat procentueel een grotere prijsstijging dan bij Rolex :smile:

1 like

Minder nog, F 1850😉

1 like

Komt de tutle straks op de wachtlijst ?
Iedereen gaat daarin investeren!

1 like

Mijn eerste DJ 1601 gekocht voor 1600 Euro. En een explorer 2 polar voor iets van 2600 als ik het goed heb. Dat waren mooie tijden. Ik koop nu eigenlijk niks meer bij, horloges zijn zo duur geworden dat ik met het geld liever andere dingen doe. Dan haal ik met plezier uit hetzelfde geld.

1 like

Iknow, ik heb het gelukkig eens mee mogen maken :slight_smile:

1 like

:dancer::+1:

Herken het!
Super veel lol met mijn Mx-5 je :ok_hand:
En de Oris van @RobinH … wordt elke dag blijer van dat horloge :ok_hand:

2 likes

Ik ben te laat ingestapt. Gelukkig nog wel mijn Sub voor list kunnen kopen voor de prijs verhoging en voor het nieuwe model. Dus vergeleken met de huidige prijzen nog ‘spotgoedkoop’

1 like

Achteraf is alles makkelijk.
Dan had iedereen hier ook een oude 911 gekocht. :sunglasses:

Je hebt iig een mooie collectie :+1:

1 like

Als je jouw 6309 nu verkoopt heb je al een aardige marge hoor :grin:

1 like

Kan ik niet was mijn eerste duiker!

1 like

Kijk, dat is nou leuk!

1 like

en daar ben ik het helemaal mee eens !

Met productie aantallen van rond de 800.000, vind ik dit merk niet echt exclusief.

Dat is toch weinig gezien wereldwijd gezien! Wat denk je van de Aziatische landen. Niet aan te slepen!

De hijgerige sfeer rondom een bepaald merk was er eerder niet in de huidige mate. Het lijkt wel of liefhebberij grotendeels heeft plaatsgemaakt voor hebberigheid.

1 like

Rolex heeft 5% van de wereldwijde markt, dat is net zo veel als de hele Swatch Group.

1 like

Ah ja, de goede ouwe tijd dat niet iedereen die 5 jaar wat naar horloges keek deed alsof die een horlogekenner was, die tijd? :joy:

1 like

2 likes