The Grand Tour - Wat dragen James,Richard en Jeremy op hun nieuwe avontuur?

Volgens mij zijn dit hun eigen horloges, Dit hebben ze zelfs al eens aangehaald in een oudere aflevering van TGT. Die PO van Jeremy gaat trouwens al heel lang mee want die droeg hij al in Top Gear. Ook die Pan-Europ van May heb ik ook al gezien op hun YT kanaal Drivetribe en Foodtribe.

1 like

Ja. Echt. Heb inmiddels alle GTā€™s gezien, en ook alle Japan-specials van James May. Je kunt altijd weer opzeggen als je ze allemaal gezien hebt. :wink:

1 like

Valt wel mee maar na een paar maand heb je de goede series wel gezien. En er is te veel dat ik niet kon zien wegens niet beschikbaar in BE :smirk:

1 like

Clarckson draag zijn Omega heel vaak. Toen hij nog bij de BBC op de loonlijst stond kwam deze ook regelmatig voorbij in de nodige camera-shots

1 like

Ik herinner me dat hij ooit uitlegde dat hij een Omega-man was. Zoiets als - ā€œI donā€™t wear Rolex because Iā€™m not a used car salesman, and I donā€™t wear Tissot because Iā€™m not 12 years old. Iā€™m an Omega-man.ā€

Of woorden van bijna die strekking. Dat van Tissot weet ik 100% zeker. :wink:

2 likes

Mij viel vorig seizoen ook zijn Seamaster op:

1 like

Het kost 7 euro voor een maandjeā€¦

1 like

Eerste maand zelfs gratis! Lekker hoor, ā€¦ :innocent:

Verder:

Ik betaal 3?

Ik zit in BE :sweat_smile:

2 likes

Klopt inderdaad, goed gespot! Heb even moeten googlen maar het blijkt deze te zijn:

Een Oris Williams F1 Team Day Date pvd coated :blush:

1 like

:joy:

Clarkson heeft ook wel eens gezegd: ā€œthe watch of choice for all the worlds ***esā€ doelende op Rolex, Hammond is die aflevering een aantal keer te zien met een Rolex haha.
En hij zei ook een keer dat hij niet door horlogemerken gesponsord wordt, en het waarschijnlijker zou zijn dat Omega hem zou gaan betalen om te stoppen met het dragen van hun horloges, hij vermoede dat het merk zich liever van hem zou distantiƫren haha. De man heeft vaker een controversiƫle mening, maar gelukkig dus ook wat zelfspot.

1 like

Ook grappig was het fragment toen hij vertelde dat James er niet tegen kan als zijn duikbezel niet uitgelijnd staat. Heel herkenbaar vond ik dat. :smile:

1 like