The Grand Tour - Wat dragen James,Richard en Jeremy op hun nieuwe avontuur?

!!! GEEN SPOILERS PLAATSEN VOOR DE PERSONEN DIE DE AFLEVRING NOG NIET GEZIEN HEBBEN !!!

Recentelijk het nieuwste avontuur van James,Richard en Jeremy van The Grand Tour op AmazonPrime bekeken! Als horloge liefhebber kijk ik in iedere film,serie,docu wat de personen in beeld voor horloge dragen. Nou heb ik uit de nieuwste aflevering van de The Grand Tour vele screens weten te maken maar ben ik er nog steeds niet uit wat deze heren nou echt dragen ! Daarom vraag ik het forum om hulp op de exacte modelen te achterhalen !

Richard draagt zeker een Oris.
Jeremy draagt een Omega.
James zijn horloge is voor mij onbekend. Ik heb helaas geen close-up weten te maken aangezien het er altijd net is uit geknipt in de edit…

2 likes

James May draagt een Hamilton Pan Europ.
Jeremy Clarkson zijn Omega Seamaster Planet Ocean.
Richard Hammond weet ik niet… :thinking:

3 likes

Verschillende horloges geloof ik. In ieder geval een Breitling

Ook een ceramic iwc pilot top gun

1 like

Meestal draagt hij Rolex, maar dit zwarte exemplaar herken ik niet. Het gaat de OP specifiek om deze aflevering geloof ik, jonge horloge enthousiasteling.

1 like

Oh ik dacht gewoon the grand tour in het algemeen :sweat_smile:

1 like

Volgens mij is Hammond degene met de grootste collectie.
Heb al meerdere modellen van Rolex en Tag Heuer aan zijn pols gezien.
Edit
En Breitling idd

3 likes

Yes, specifiek de horloges die ze dragen in deze aflevering. Ik ben zo benieuwd wat James draagt.

Ik zag ook een Rolex Explorer II polar om richards pols. Geen idee of het vintage of modern was, kon de kleur van de gmt wijzer niet goed zien.

2 likes

Ik heb de gehele aflevering screens gemaakt. Naar mijn weten dragen ze de gehele aflevering deze horloges. Continuiteit heet dat in de filmwereld :sunglasses:

Blij het jammer vinden dat die mannen nu achter de betaalmuur zitten! Heb dan ook geen idee welke horloges ze nu dragen …

3 likes

James May draagt een Hamilton Pan-Europ. Heb deze pas zelf aangeschaft en als je deze mooi vindt en overweegt kan ik hem jou zeker aanraden, prachtig horloge.

7 likes

Ja ben er van overtuigd dat dat hem wel is! Vind May ook wel het type om Hamilton te dragen :slightly_smiling_face: Ik ben zelf ook zeker fan van dit horloge. Heel mooi. Ik zou hem wel op de NATO dragen denk ik.

Was natuurlijk allang bekend! :shushing_face:

2 likes

De betaalmuur is de eerste maand gratis en daarna het enorme bedrag van 2,99 per maand.

1 like

Al die kleine bedragen bij elkaar opgeteld, maken toch dat ik er vanaf zie. Mis ik er wat aan? Vast niet want ik heb nu al onvoldoende tijd om alles te kijken waar ik naar zou willen kijken… oh enne, de old skool Top Gears worden uit den treuren herhaald op Spike. Ook leuk. :wink:

1 like

True, dat gaat hard. Netflix, Spotify, Amazon Prime, Videoland, HBO, Google Drive/iCloud/Dropbox. Voor je het weet heb je voor 50 piek per maand aan abonnementjes, naast je TV en internet.

1 like

Videoland

Das wel een beetje voor meisjes hoor Candide

2 likes

Ongetwijfeld. Nooit gekeken. :joy:

in het verleden ook een t-touch gezien dacht ik.

May heeft overigens ook veel afwisseling. Ik het verleden nog een omega dynamic om zijn pols gezien.

Jeremy vooral die PO.

3 likes

De Oris lijkt mij ook heel kenmerkend voor een Oris kenner, met de witte ringen om de complicaties heen.

Moet wel zeggen, ik ben altijd werkend geweest ben in de film wereld en iedere haar en kleding stuk word altijd drie dubbel naast elkaar gelegd of het voor goed overkomt met wat de makers willen overbrengen. Ik weet zeker dat dit ook gebeurt voor de Grand Tour Productie. Ben dus benieuwd of deze horloges meer een product placement zijn of dat het hun echte eigen horloges zijn, of ten minste hun eigen smaak.