The greatest watch in the world since the history of the world

The one? Absoluut!

Nee.

En nou ben ik het zat,en weet ik het zeker.Hij gaat in de verkoop.

33 likes

Ik heb op oneens gestemd. Niet omdat het zo’n slecht horloge is. Nee, ik denk dat zo’n Omega echt een geweldig horloge is. Waar je heel erg van kunt en mag genieten. Alleen ben ik zelf niet over uit wat het beste horloge is. Rolex met hun submariner die super gewild zijn. Grand Seiko die de afwerking van hun horloges haast tot kunst hebben verheven. Omega first watch on the moon, heritage, heritage, heritage! Ik kan de lijst nog wel wat langer maken met andere merken en modellen. :grinning:

3 likes

Waarom?

Is deze toch … :thinking:
Onverwoestbaar, loopt altijd op tijd enne had ik al gezegd “onverwoestbaar”? Lekker man!

20 likes

Kan! Ik noemde net ook al wat horloges die om een bepaalde reden de beste genoemd kunnen worden.

2 likes

Deze, gewoon omdat ik even tegendraads wil doen

17 likes

Gast. Serieus?
Jij bent echt een karikatuur van jezelf aan het worden, volgens mij doe je het er om.
Verder prima hoor, maar man man man. Je kunt jezelf ook iets minder serieus nemen…
image

3 likes

Oneens Ralph. Neemt niet weg dat ze wel mooi zijn

5 likes

Dan leg ik 'm even in de zon … :wink:

6 likes

Design is top, maat is top, prijs is (relatief) best goed, verhaal is legendarisch, alle goodies en de enorme box erbij zorgt ervoor dat je nog meer hebt om van te genieten… Top horloge, kan niet wachten tot ik er een ga kopen. (Dan wel overigens op flatlink, want de huidige band is meh)

2 likes

:joy:

3 likes

Een speedmaster zei je? Die kende ik nog niet. Thanks voor de introductie en een stukje achtergrond. Waar ik nog benieuwd naar ben zijn die

Kan je daar iets meer over vertellen?

21 likes

Doe dat nou niet…

2 likes

:joy:

1 like

@RLC je bent zo wel een beetje de lol uit een Speedy aan het halen.
En volgens mij heb je al eens een topic met exact de zelfde titel gemaakt.

6 likes

15 likes

Nee man, dit topic is zometeen naar de maan :drum:

4 likes

Dat van die bracelet vind ik eigenlijk ook wel. Maar die huidige flatlink met gepolijst middendeel vind ik ook niet mooi. En om nu zo’n oude rammelband te monteren :thinking:
Uncleseiko heeft nu een flatlink band voor op de nieuwe Speedmaster. Misschien die eens proberen.

4 likes