Op de vele Speedmasters die @PeterLC onder handen heeft genomen.
Gast, riep je dat nou een tijdje geleden niet ook van Rolex?
Kijk, als je criteria zijn dat een horloge zo lang mogelijk zonder menselijke interventie (service) zo accuraat mogelijk de tijd moet weergeven kan er niets op tegen Citizenās 0100 Eco Drives. Die gaan 50 jaar lang het meest accuraat op de wereld zijn zolang ze eens in de 180 dagen maar een beetje licht zien.
Die is niet radio controlled hoop ik?
Je zal maar vast zitten op de ādark side of the moonā
They never left it and if they did a watch could not bring them back, it doesniet vlaai
Snap ik, ik hou ook niet van vlaai. Laat dat maar lekker bij die Limburgers blijven.
Het is in dit geval ābuiltā met een T. Volgens mij ben jij het type dat denkt dat ie nog goed Engels kan ook ondanks dat het keer op keer hier bewezen wordt van nietā¦
Maar weer eens aan de diverse azijnslapers; ik heb ook niet altijd zin in de gemaakte topics. Tip van vandaag: niet lezen en zeker niet reageren, dat vervuilt het forum dan net zo veel.
On topic, ondanks het mooie verhaal erachter denk ik ook niet het greatest horloge. Maar goed als je er wel waarde aan hecht is het schitterend. Ik ben nog niet zo ver om n omega aan te schaffen. Denk ook weer dat het greatest voor velen niet dezelfde is.
Je moet ook niet de bezel met een klopboor eraf proberen te halen.
Nee sorry flauw en wellicht to soon
Maar de Speedmaster is 100 meter water resistant dat is toch meer dan genoeg voor een niet duiker?
Waarom moet je nou zo reageren? Totaal ongerelateerd. Je begint op mān zenuwen te werken met je steken onderwater.
Jij bent echt niet lekker he?
Op jezelf reagerenā¦
Damn, get help
Dat lijkt me wat veel.
Was vergeten de desbetreffende persoon te taggen. Ik wilde alleen mijzelf citeren. Fixed it for you.
Dankje. Voel me al wat beter
Voor iemand die tijdelijk op het forum is lijk je verdacht goed op de hoogte van zijn aversie tegen zinloze tags, met een uit de lucht gegrepen vraag als deze.
Wat een n00b ben jij zeg! Poept hier maar topics uit en weet totaal niet waar ie het over heeft. Verdiep je eens echt in een horloge ipv snel wat content plaatsen.
Dat is fantastisch. Een beetje olie op het vuur gooien in een toch al oververhit topic, jij helpt mij het weekend door.