Ik had wat duikers verkocht die ik niet meer droeg maar wou wel er wat voor terug kopen voor dagelijks gebruik in de wat lagere prijsklasse.
Meerdere malen heb ik site Van Helson voor bij zien komen afgelopen maanden maar ik had me twijfels.
Vanavond zat ik wat te rommelen in me “favorieten” en kwam op de site weer van Helson.
Ik weet waarom ik twijfelde al die tijd en dat was de Mesh band,ik hou hier zelf niet zo van of het moet om een vintage Omega zitten.
Maar u was het anders,ze hebben een 3rd run bij Helson ,komplete nieuwe banden en nog mooi ook,altans dat vind ik zelf!
Nadeel is dat ze de ETA vaarwel hebben gezecht in de Shark Diver en deze nu er alleen nog is met de Miyota 9015.
Maar… wat is er mis met een Miyota ? Volgens mijn niks toch?
Dus heb me creditcard afgestoft en tot bestelling overgegaan,dat gaat vrij simpel bij Helson en daarna goede communicatie via mail qua afhandeling.
Heb nog wel even zitten twijfelen over welke utvoering het ging worden maar ik ben voor de stalen met black dial gegaan en oranje lume.
Zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren qua douane maar zodra die binnen is zal ik een stukkie schrijven er over.
Mod (zwaard) handen : check
superlume : check
niet te drukke dial : check
datum op 4,5 : check
Voor mijn ‘polsje’ waarschijnlijk iets te dik (14,5 mm van mijn Halios Bluering is al op het randje) maar anders wat een superklok !
Het is altijd leuk een van de ‘boutique brands’, populair op de internationale fora op een lokaal forum te zien. Ik kijk al uit naar je review.
Mooi horloge, ik heb een paar keer “geprobeerd” er een te kopen op de internationale fora, maar was eigenlijk altijd te laat. De Helsons vliegen er echt uit! Ik kijk uit naar de review!
Ziet er zeker goed uit. Niks mis met Miyota, ze worden alleen vaak gezien als goedkoper/eenvoudiger. Beetje psychisch waar ik mij ook ietsie aan schuldig maak (“ik ga toch niet… betalen voor een Miyota?”). Slaat nergens op eigenlijk, dus misschien is dit een goed excuus voor mij om…
Ben ook benieuwd naar je bevindingen als je hem hebt ontvangen.
Ziet er zeker goed uit. Niks mis met Miyota, ze
worden alleen vaak gezien als
goedkoper/eenvoudiger. Beetje psychisch waar ik
mij ook ietsie aan schuldig maak (“ik ga toch
niet… betalen voor een Miyota?”). Slaat nergens
op eigenlijk, dus misschien is dit een goed excuus
voor mij om…
Ben ook benieuwd naar je bevindingen als je hem
hebt ontvangen.
idd, niks mis met miyota automaten. Ik heb er een aantal en eigenlijk nooit problemen mee.
Werd vanmorgen gebeld door fedex Amsterdam inklaring ,ze hadden een horloge met een factuurwaarde van $50.00 ?
Of dat klopte vroeg de man aan de telefoon! Nee zei ik,$599.00 is het maar ik heb niet gevraagd om $50.00 op de factuur te laten zetten.
Ik vertelde de man dat ik niet voor 80.00 euro btw de belasting gaat lichten,als het 100.000 euro was zou ik mischien niet twijfelen maar niet voor een paar tientjes.
Dus nu maar snel een factuur regelen.
Overigens vertelde die me dat als de douane het pakket onderschept er een bekeuring van 235.00 euro op staat als de aangegeven waarde niet klopt op nieuwe goederen.