The history of the NATO strap

Leuk artikel over hoe de NATO strap aan zijn naam komt.

https://gearpatrol.com/2017/12/06/icon-nato-strap/

20 likes

Thanks for het delen. Leuk stukje.
Ik krijg maar nooit echt een klik met nato’s helaas.

4 likes

Moet er zelf ook nog aan wennen maar ik vind het wel wat hebben. Had er nog nooit één gezien voor ik me hier had aangemeld. Heb er ééntje gekregen bij een nieuw horloge en er zijn er nog 5 onderweg inmiddels😇

1 like

bedankt voor het delen van de link,ik zelf ben helemaal gek van nato’s vooral in de zomer. heerlijk

1 like

Draag bijna alleen mijn horloges op een Nato.
Hier mijn favoriete

5 likes

superstrap heb ik ook,echt wel fijne kwaliteit :+1:

1 like

50 Atmos. Love it🤩

1 like

Leuk stukje.

1 like

Interessant om te lezen inderdaad!

Heb niet veel horloges op NATO (spellingscontrole schiet steeds op kapitalen), maar soms wel aardig om met de kleuren te spelen. :wink:

3 likes

Staat hem goed dat kleurtje. Past mooi in het gele topic😉

1 like

Thanks!
Ik wordt nog eens intoligent hier :face_with_monocle::nerd_face:

1 like

Leuk stukje!

Als ik nog een tip mag geven over fijne Nato’s (G10’s dus): die van Zuludiver, te koop via Geckota. Dat zijn imho de meest comfortabele; het is een wat fijnere stof vergeleken met de meer plastieke standaard Nato’s die je vaak tegenkomt.

3 likes

Ik kan het verhaal van @bordewolf alleen maar beamen. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de Zuludivers, maar het zijn fijne en hoog kwalitatieve straps voor een leuk prijsje.

3 likes

Ja, die Zulu’s zijn mooi afgewerkt en comfortabel maar wel met oversized en enigszins lompe hardware. En waarom veel uitvoeringen ook 2 ringen op de retentieflap hebben is me een raadsel, het ziet er uit als een productie-fout.

NATO rocks.

6 likes

Is dat niet de DJ van @HanDavinci?
Wel gaaf trouwens zo.

2 likes

Af en toe lenen @anon50762135EV en ik wel eens wat van elkaar. Als social influencer en full time connoisseur moet ik zeggen dat hij daar een puik bandje uit heeft gekozen :ok_hand:

3 likes

Die moest ik even in de dikke Van Dale opzoeken😅

2 likes

Ik zie met enige regelmaat foto’s waarin de band nog weer teruggeslagen wordt door de ringen. Hebben die mensen enorm veel smallere armen, heb ik apenarmen of zijn dat andere bandjes* ?

  • Meerdere keren “ja” is mogelijk

3x ja😅
Denk dat één en ander wel met elkaar te maken heeft. Het was mij ook al opgevallen.
Bestaat er eigenlijk een standaard lengte maat voor horlogebanden of bepaald ieder merk gewoon zelf wat ze praktisch vinden?

1 like