Lekker hoor, weer een Rolex, veel plezier ermee
Maar kijk dan:
Toffe foto, inspiratie hier vandaan gehaald zeker
Een mooi verhaal
Lekker hoor, weer een Rolex, veel plezier ermee
Maar kijk dan:
Toffe foto, inspiratie hier vandaan gehaald zeker
Een mooi verhaal
Mooi verhaal, fantastisch horloge! Geniet ervan!
Leuk te lezen en afgezien van jouw sterke voorkeur voor Rolex erg herkenbaar Prachtige Explorer ook, gefeliciteerd
Je lijkt mijn vrouw wel… altijd het eerste jurkje die ze heeft gepast komen we eind van de dag weer terug…
Nee zonder dollen, prachtige Explorer, hele ontdekkingsreis zo! Leuk om te lezen, geniet er van!
Gefeliciteerd hoor, leuk verhaal. Ik ben wel benieuwd in welke tijdspanne dit allemaal heeft plaatsgevonden. Hoe lang zit er tussen de eerste en laatste?
De cirkel is weer rond
Gave NA Jur, congrats!
Daar heeft @SpringDrive goed op gepast
Fijne reis tot nu toe, what’s next?
Van harte met de Explorer!
Veel plezier ervsn!
Ik denk hoelang moet ik nou nog doorscrollen? Leuk dat je ons mee nam in je Rolex verhaal, heel veel mooie horloges en dit is ook een hele mooie! Gefeliciteerd en … tot de volgende.
Tof reisverhaal Jur. Met plezier gelezen. De onrust en de MX5 tegenslagen zijn voelbaar tijdens het lezen. Leef met je mee. Mooi dat de cirkel nu rond is. Gefeliciteerd met deze klassieker als NA en geniet ervan. Ook van de rust en van de 944
Leuk verhaal, die pepsi was wel echt
Die 944 is ook altijd een jongensdroom
Geweest, knappe build!
Leuk om te lezen wat je woensdag met dit merk hebt doorgemaakt.
Geniet van je prachtige nieuwe aanwinst!
Geniet van je prachtige horloge!
Dankje voor het verhaal😊
Echt een gaaf verhaal om te lezen!
En het is nog niet voorbij. Dit zie ik louter als een pitstop!
Heel veel plezier met jouw prachtige nieuwe aanwinst! Geniet ervan kerel!
Mooie uiteenzetting van de onrust. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. De 944 is mooi gebalanceerd, de Expl2 ook, dus dat brengt al rust.
Erg leuk om je verhaal te lezen. Gefeliciteerd met de gave Rolex. Heel veel plezier ermee.
Dat was toch die Breitling met zilveren plaat
Leuk verhaal kerel
Nog even hier over: die mafkees moet je niet willen emuleren. We hebben je hier graag nog een tijdje.
Mooie reis man! Mis alleen alle klatsers die wij gedeeld hebben in het rijtje , nu lekker genieten van de Explorer!
Lekker verhaal om te lezen zo. Echt gaaf!