The journey

Lekker hoor, weer een Rolex, veel plezier ermee :+1:

Maar kijk dan:

Toffe foto, inspiratie hier vandaan gehaald zeker :wink:

Een mooi verhaal :+1:

2 likes

Mooi verhaal, fantastisch horloge! Geniet ervan!

1 like

Leuk te lezen en afgezien van jouw sterke voorkeur voor Rolex erg herkenbaar :grin: Prachtige Explorer ook, gefeliciteerd :ok_hand:t3:

1 like

Je lijkt mijn vrouw wel… altijd het eerste jurkje die ze heeft gepast komen we eind van de dag weer terug… :wink:

Nee zonder dollen, prachtige Explorer, hele ontdekkingsreis zo! Leuk om te lezen, geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd hoor, leuk verhaal. Ik ben wel benieuwd in welke tijdspanne dit allemaal heeft plaatsgevonden. Hoe lang zit er tussen de eerste en laatste?

1 like

De cirkel is weer rond :sweat_smile::+1:t2:

1 like

Gave NA Jur, congrats!
Daar heeft @SpringDrive goed op gepast :wink:
Fijne reis tot nu toe, what’s next?

2 likes

Van harte met de Explorer!

Veel plezier ervsn!

1 like

Ik denk hoelang moet ik nou nog doorscrollen? :sweat_smile: Leuk dat je ons mee nam in je Rolex verhaal, heel veel mooie horloges en dit is ook een hele mooie! Gefeliciteerd en … tot de volgende.

1 like

Tof reisverhaal Jur. Met plezier gelezen. De onrust en de MX5 tegenslagen zijn voelbaar tijdens het lezen. Leef met je mee. Mooi dat de cirkel nu rond is. Gefeliciteerd met deze klassieker als NA en geniet ervan. Ook van de rust en van de 944

1 like

Leuk verhaal, die pepsi was wel echt :raised_hands:t3:

Die 944 is ook altijd een jongensdroom
Geweest, knappe build!

1 like

Leuk om te lezen wat je woensdag met dit merk hebt doorgemaakt.

Geniet van je prachtige nieuwe aanwinst!

2 likes

Geniet van je prachtige horloge! :hugs::pray:
Dankje voor het verhaal😊

1 like

Echt een gaaf verhaal om te lezen!

En het is nog niet voorbij. Dit zie ik louter als een pitstop! :sunglasses:

Heel veel plezier met jouw prachtige nieuwe aanwinst! Geniet ervan kerel!:slightly_smiling_face:

1 like

Mooie uiteenzetting van de onrust. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. De 944 is mooi gebalanceerd, de Expl2 ook, dus dat brengt al rust. :wink:

1 like

Erg leuk om je verhaal te lezen. Gefeliciteerd met de gave Rolex. Heel veel plezier ermee.

1 like

Dat was toch die Breitling met zilveren plaat :rofl:

Leuk verhaal kerel :+1:

2 likes

Nog even hier over: die mafkees moet je niet willen emuleren. We hebben je hier graag nog een tijdje.

2 likes

Mooie reis man! Mis alleen alle klatsers die wij gedeeld hebben in het rijtje :crazy_face:, nu lekker genieten van de Explorer!

1 like

Lekker verhaal om te lezen zo. Echt gaaf!

1 like